Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tenke egentlig på Ehtram siden hun har vekkerklokker midt på natten, men det er sikkert spennende at du også døgner. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg døgner ikke, eller i hvert fall ikke med vilje. God natt til deg, Sigurd. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Tenke egentlig på Ehtram siden hun har vekkerklokker midt på natten, men det er sikkert spennende at du også døgner. Hva er det som er spennende? Endret 1. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Akkurat det skal jeg sove på. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvorfor er SO1 og DNFK tomme nå? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Gah, jeg stikker ut og går en tur. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Da har jeg vært på en liten (20-25min) tur og spist frokost. Og så har jeg mekket meg en kanne kaffe. Men det er FORTSATT tomt her... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Jer er trøtt, selv om jeg har drukket en kanne kaffe. Slike koffein-greier fungerer jo bare om kvelden, når man IKKE trenger det... -.- Jeg tror at jeg legger meg, gitt.. Jeg har uansett døgnet, da jeg sto opp halv syv i går. God natt. Endret 1. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 **** *** ** * ****** ** Det jeg skrev der er antakeligvis noe veldig slemt, og med god grunn. Jeg hadde satt vekkerklokken på 11.00, og pliktoppfyllende som jeg er står jeg opp når den ringer. Jeg går i dusjen, og når jeg kommer ut igjen ser jeg en annen klokke som henger på veggen. Den viser 09.20. Jeg sjekker mobilen igjen, og den har tydeligvis bestemt seg for at i dag er den 1. januar 2000, og at klokken er 3 timer mer enn den egentlig burde være. Sinna nå, jeg fikk ikke søvnen jeg fortjente. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har nå opparbeidet meg en døgnrytme som gjør at jeg er trøtt klokk 22 og våken klokka 7. Det er helt konge, anbefales på det sterkeste:) Jeg har nå opparbeidet meg en døgnrytme som gjør at jeg er trøtt klokk 22 og våken klokka 7. Det er helt konge, anbefales på det sterkeste:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har en døgnrytme som betyr at jeg legger meg ved morgengry, står opp når Barne-TV er over og ikke har noen form for fast mønster og/eller rytme i det hele. Alle tider er +/- 12 timer. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 I går klarte jeg å sprute pasta carbonara rundt i hele mikrobølgeovnen. Heldigvis fikk jeg tørket opp i dag, så nå smaker det både Jif skurekrem og Carbonara av all maten som varmes der. Herlig. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hmmm... Etter reset på jobbmaskinen kan jeg skrive æøå Forsov meg til jobb i dag Tnkte at jeg bare skulle lukke øynene litt men ikke sove. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Fader så digg med sol! Da blir det shorts i byen i dag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Yay, jeg har kjøpt mange klær! Har også satt meg opp på liste for å få 3GS asap når den kommer inn på Telebutikken. Hvis noen tar alle de hvite 16GB'ene som kommer inn blir jeg sur. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvordan er været i byen Laland? Her er det 30 varme (ca 3 kvarter nord for Oslo). Noe slikt i Oslo? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Såvidt jeg kan se er det sol i Oslo nå! Lykke! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Cheers! Pokker det er så digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå