kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) God natt, AltF4 og Error. Endret 31. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Gratulerer med seksuell lavalder, iharal3. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tror jeg legger meg selv. Har sovet altfor lite i det siste. God natt, ser noen av dere imorgen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har spilt Halo Wars i 5 timer, og nå skal en kompis spille Starcraft med meg. Livet er hardt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hva går Halo Wars ut på, egentlig? Er det noe ala Red Alert? Bare nysgjerrig. Edit: OMFG OMFG! JEG SÅ TSP!!!! Dette er jo helt magisk. Akkurat nå handler hele livet mitt om han siden han fiksa meg en ny avatar, og så plutselig dukket han opp i SO1! :o Endret 1. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Lakus, du har kraften. Jeg har teknikken. Sammen er vi uslåelige! Edit: Benny, du skal høre på hva enhver moderator sier. Ikke bare meg. Websiden din tviler jeg på hoster piratmateriale, så det går nok greit. Men forumet hoster jo ikke piratmateriale om vi linker til en side som gjør det :-P gikk ikke du å la deg? Jo, har lest 2 tegneserier og nå sovner jeg på den bærbare PC'en på rommet mitt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Og der legger jeg meg. Senere enn planlagt, men, men. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God natt, sjampo. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva går Halo Wars ut på, egentlig? Er det noe ala Red Alert? Det er et RTS, ja. Men det er fra Halo-universet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg får ikke sove, og det er to timer til jeg skal stå opp. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva går Halo Wars ut på, egentlig? Er det noe ala Red Alert? Det er et RTS, ja. Men det er fra Halo-universet. Tøft, kan man bygge warthogs og slikt da? B) Dette må skaffes snarest. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Warthogs er sjef i Halo Wars. Ofte jeg vinner games ved å bare bygge Warthogs. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Så her som i forumtreff tråden: Hallo? Vel jeg burde vel legge meg jeg! Blir forum treff og greier i morgen! Edit: btw Benny nå har jeg ganske straks tjent min første milliard på Open TTD Endret 1. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Burde legge meg snart jeg også, må jo rekke forumtreffet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Burde legge meg snart jeg også, må jo rekke forumtreffet. Ahaha, det skal godt gjøres! Så her som i forumtreff tråden:Hallo? Vel jeg burde vel legge meg jeg! Blir forum treff og greier i morgen! Edit: btw Benny nå har jeg ganske straks tjent min første milliard på Open TTD Gratulerer! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Der ringte den første vekkerklokken, og jeg har selvfølgelig ikke sovnet enda. Vel, vel, god morgen folkens. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 God, øh.. Morgen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Du døgner altså? Spennende. Det er faktisk lyst ute, og jeg kommer ikke til å få mange timer søvn jeg heller. God natt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg døgner, ja. B) Hvis du i det hele tatt mente meg.. Spennende? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå