psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Starfarers of catan så awesome ut! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er ganske awsome også, det er bare så innmari mye regler hehe. Har desvere aldri fått prøvd det med mer enn 3 Har utvidelsespakke så kan spille opp til 6. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hadde mitt beste spill noen gang i Heroes of Newerth. Spilte på en annen account og fikk 23 kills og 2 deaths! Liker ratioen på denne accounten ja! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 I HoN får jeg somregel 0.10 i k/d ratio. Pluss minus. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 http://www.escapistmagazine.com/news/view/...Ocarina-of-Time :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fetteren min som er på besøk har følt seg litt groggy mens han har vært her og i dag har han hatt vondt i hodet, vært søvnig og hattvondt i nakken og ryggen. Nå når han våknet fryser han som faen til tross for at det er varmt inne. I'm tellin' you, swine-fucking-flu! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Natta. B) Håper vi skal spise på Peppes imorgen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) FAENFAENFAENFAEN! Jeg var ute og gikk natt-tur klokka 24:00, og kom ikke på at jeg skulle gratulere deg med dagen, Øyvind. Jaja, får håpe at du nøyer deg med et ynkelig og forsinket Gratulerer med dagen, Øyvind aka. iharal3! Edit: Nooo, mer fail. Han la seg... I HoN får jeg somregel 0.10 i k/d ratio. Pluss minus. På L4D har jeg sikkert 300 k/d. B) Høhøhø, er ikke jeg morsom? Endret 31. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Gratulerer med dagen iharal3! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) :o Har han bursdag?? Vel gratulerer med dagen!! . Og med det , god natt. Endret 31. juli 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Lakus, du har kraften. Jeg har teknikken. Sammen er vi uslåelige! Edit: Benny, du skal høre på hva enhver moderator sier. Ikke bare meg. Websiden din tviler jeg på hoster piratmateriale, så det går nok greit. Men forumet hoster jo ikke piratmateriale om vi linker til en side som gjør det :-P Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hadde mitt beste spill noen gang i Heroes of Newerth. Spilte på en annen account og fikk 23 kills og 2 deaths! Liker ratioen på denne accounten ja! Hvilken helt brukte du?? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Lakus, du har kraften. Jeg har teknikken. Sammen er vi uslåelige! Edit: Benny, du skal høre på hva enhver moderator sier. Ikke bare meg. Websiden din tviler jeg på hoster piratmateriale, så det går nok greit. Men forumet hoster jo ikke piratmateriale om vi linker til en side som gjør det :-P Poenget er å ikke linke direkte til sider som gjør det om jeg forstod det riktig.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Lakus, du har kraften. Jeg har teknikken. Sammen er vi uslåelige! Edit: Benny, du skal høre på hva enhver moderator sier. Ikke bare meg. Websiden din tviler jeg på hoster piratmateriale, så det går nok greit. Men forumet hoster jo ikke piratmateriale om vi linker til en side som gjør det :-P gikk ikke du å la deg? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Lakus, du har kraften. Jeg har teknikken. Sammen er vi uslåelige! Edit: Benny, du skal høre på hva enhver moderator sier. Ikke bare meg. Websiden din tviler jeg på hoster piratmateriale, så det går nok greit. Men forumet hoster jo ikke piratmateriale om vi linker til en side som gjør det :-P gikk ikke du å la deg? Når noen tar eller mener feil på internett skal det ryddes opp i før man hjør noe annet. Det vet da alle. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hadde mitt beste spill noen gang i Heroes of Newerth. Spilte på en annen account og fikk 23 kills og 2 deaths! Liker ratioen på denne accounten ja! Hvilken helt brukte du?? Swiftblade så klart. Han er jo bare helt super. Ultimaten hans er rett og slett ødeleggende! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kanskje jeg skal han litt mer. Har brukt mye scout i det siste Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Swiftblade, jeg hater han Edit: Dvs, jeg hater han pga jeg blir så til de grader eid hvis jeg glipper litt og ikke passer meg. Endret 31. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nei, skal jeg være representabel for oss over 20 her på forumet på treff i morgen får jeg finne senga! God natt godtfolk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg legger meg også. Godnatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå