Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere er ute etter et meningsfylt innlegg så hopp over dette, jeg bare tester skriveferdighetene mine på telefonen. De er overasskende bra, men det er vel mer takket være det gode tastaturet enn brukeren. Er rart å legge den fra seg å se hvor liten den faktisk er. Den kan gjøre så mye rart at jeg ikke tenker på det som en telefon, men nærmest som en ulytabærbar datamaskin. Jaja, go fuck yourselves.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
SKal noen gratulere meg med dagen? :)

Jeg gjorde det på msn<3

 

Men, Lakus, jeg tror jeg er raskere enn deg. Har hatt iPhone siden vinteren 2008.

Jeg skriver raskest av alle. Er faktisk for rask for iphonen iblant (helt sant!)!

 

Gratulerer med dagen til Eplefe som var igår, og iharal3 idag :)

Lenke til kommentar

Ler fortsatt av Ed, Edd n' Eddy. Lydene (tilfeldige dyrelyder) samt geniale tegninger og over-par stemmeskuespill gjør det til en fornøyelig opplevelse! Cartoon Network får vi dessverre ikke inn hjemme lenger.. :(

 

Edit: Jonas, det finner vi ut av imorra. Vinner jeg får jeg Rock Band. Vinner du får jeg Rock Band. Win-win!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Johnny Bravo er det værstr på Cartoon Network. Makam til søppel! Det er jo ingen logikk i at en mann i sin beste alder og like større muskler en Arnold får grisebank av ei gammal dame på 90 med en veske!

 

Takk til alle. Jeg elsker dere <3

 

Nå er det dessverre ulovlig for meg å voldta Atsjonas, da må jeg finne noe nytt jeg kan gjøre om dagene <_<

*nyte livet i to måneder før det er pån igjen*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...