Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mammakamel, jeg glemte å svare deg her om dagen hehe. Fått lest noe mer? Har du spikret dato for oppkjøring eller? Er nemlig lang kø og fler som må kjøre opp neste år her oppe i hvert fall, et stykke nord for Drammen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Teorien er ikkje noko å utsette, berre å få det unnagjort så snart som mogleg. Eg var inn og ut på eit kvarter, éin feil ^_^

 

Er eit par alternativ som er litt diffuse og kan virke riktig, men ellers er det stort sett å velge det som høyres alt for fornuftig ut :D

Lenke til kommentar
Faen at iPhonen min er ødelagt :cry: Jeg får heller ikke svar fra Dr. iPod om han kan fikse den, og jeg har hørt at han tar rimelig dyre priser..

 

 

Lang ventetid også, ga helt opp å fikse den sprukne skjermen min. Alt funker, men den ersprukket opp. Hva har skjedd?

 

Jeg har en førstegenerasjon iPhone (har hatt den i 1 1/2 år) så jeg kan ikke reparere den, siden den aldri har vært for salg i Norge. Jeg vet egentlig ikke helt hva som har skjedd, men når jeg våknet opp en dag var den død. Regner med at hovedkortet har gått ad undas eller noe lignende.

 

Men, heldigvis godtok mamma og pappa å spleise på en ny iPhone, så jeg har bestilt en 32gb 3gs nå :D

Lenke til kommentar
Faen at iPhonen min er ødelagt :cry: Jeg får heller ikke svar fra Dr. iPod om han kan fikse den, og jeg har hørt at han tar rimelig dyre priser..

 

 

Lang ventetid også, ga helt opp å fikse den sprukne skjermen min. Alt funker, men den ersprukket opp. Hva har skjedd?

 

Jeg har en førstegenerasjon iPhone (har hatt den i 1 1/2 år) så jeg kan ikke reparere den, siden den aldri har vært for salg i Norge. Jeg vet egentlig ikke helt hva som har skjedd, men når jeg våknet opp en dag var den død. Regner med at hovedkortet har gått ad undas eller noe lignende.

 

Men, heldigvis godtok mamma og pappa å spleise på en ny iPhone, så jeg har bestilt en 32gb 3gs nå :D

 

Den har jeg og. Min er fra USA. Hvis noen veit om en måte å bytte skjerm på 1g uten å bruke mer enn 1500 spenn PM meg:) Heldig du som har så greie foreldre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...