ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Skjer med å prøve å forklare meg noe dere allerede har forklart? Det jeg mente med "Ja?" var vel "Ja, hvorfor tror du at jeg ikke gjorde det?". Endret 31. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fordi du skrev: "Jeg kan da mitt eget medlemnummer, jeg lurte på dere andre", etter at jeg hadde forklart deg prosessen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fy faen! Stygt vær i fredrikstad! Haggler som bare det, bakken er helt hvit. Lyner og tordner også. Gata utenfor er oversvømt med regn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg sa det fordi jeg allerede var klar over hva mitt egen nummer var, men siden dere begge påpekte det sa jeg at jeg var ute etter å vite numrene til dere andre. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vi påpekte ditt nummer som et eksempel. Slik at du derfra kunne finne ut våre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jaja, jeg trodde dere trodde at jeg ville vite mitt eget nummer. Men glem nå det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Mkay, hva sier dere til denne ideen?: IRC-kanal? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 En ny og hyggelig Gamer.no IRC-kanal kunne ha vært moro. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg ville nok aldri brukt den. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ikke jeg heller. Har ikke brukt IRC siden... ja. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 orket ikke IRC... Er tilbake fra jobb så nå kan jeg skrive æøå Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Faen at iPhonen min er ødelagt Jeg får heller ikke svar fra Dr. iPod om han kan fikse den, og jeg har hørt at han tar rimelig dyre priser.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Faen at iPhonen min er ødelagt Jeg får heller ikke svar fra Dr. iPod om han kan fikse den, og jeg har hørt at han tar rimelig dyre priser.. Lang ventetid også, ga helt opp å fikse den sprukne skjermen min. Alt funker, men den ersprukket opp. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Mammakamel, jeg glemte å svare deg her om dagen hehe. Fått lest noe mer? Har du spikret dato for oppkjøring eller? Er nemlig lang kø og fler som må kjøre opp neste år her oppe i hvert fall, et stykke nord for Drammen. Endret 31. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 w00t, jeg skal kanskje kjøpe to HK med "matchende" ram og CPU fra en kar på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Teorien er ikkje noko å utsette, berre å få det unnagjort så snart som mogleg. Eg var inn og ut på eit kvarter, éin feil ^_^ Er eit par alternativ som er litt diffuse og kan virke riktig, men ellers er det stort sett å velge det som høyres alt for fornuftig ut Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Faen at iPhonen min er ødelagt Jeg får heller ikke svar fra Dr. iPod om han kan fikse den, og jeg har hørt at han tar rimelig dyre priser.. Lang ventetid også, ga helt opp å fikse den sprukne skjermen min. Alt funker, men den ersprukket opp. Hva har skjedd? Jeg har en førstegenerasjon iPhone (har hatt den i 1 1/2 år) så jeg kan ikke reparere den, siden den aldri har vært for salg i Norge. Jeg vet egentlig ikke helt hva som har skjedd, men når jeg våknet opp en dag var den død. Regner med at hovedkortet har gått ad undas eller noe lignende. Men, heldigvis godtok mamma og pappa å spleise på en ny iPhone, så jeg har bestilt en 32gb 3gs nå Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Faen at iPhonen min er ødelagt Jeg får heller ikke svar fra Dr. iPod om han kan fikse den, og jeg har hørt at han tar rimelig dyre priser.. Lang ventetid også, ga helt opp å fikse den sprukne skjermen min. Alt funker, men den ersprukket opp. Hva har skjedd? Jeg har en førstegenerasjon iPhone (har hatt den i 1 1/2 år) så jeg kan ikke reparere den, siden den aldri har vært for salg i Norge. Jeg vet egentlig ikke helt hva som har skjedd, men når jeg våknet opp en dag var den død. Regner med at hovedkortet har gått ad undas eller noe lignende. Men, heldigvis godtok mamma og pappa å spleise på en ny iPhone, så jeg har bestilt en 32gb 3gs nå Den har jeg og. Min er fra USA. Hvis noen veit om en måte å bytte skjerm på 1g uten å bruke mer enn 1500 spenn PM meg:) Heldig du som har så greie foreldre! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Herregud. MagnarP spammer ned hele Microsoft-underforumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå