Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Skal jeg selge skal jeg sjekke prisen ordentlig.

 

Nå har jeg tatt noen bilder av pulten samt pc'en. Ingen ble særlig bra :p skal slenge opp et par på flickr, de ble såpass store at jeg neppe får lastet dem opp her. Og nei, jeg kan ingenting om bildebehandling.

Vel, litt kan jeg. Å åpne bildet i Paint og lagre det på nytt som .jpg er da dugenes til noe ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor bokstavene og tegnene er fucka bare i forumet? Jeg begynner og bli irritert.....

 

 

 

 

Eplefe: som du sikkert skjønte var det ikke helt seriøst, men jeg har tenkt tanken før også. Jeg skal se det an litt. Komplett.no skal ha 798,-, du skal stå først i køen for et eventuelt salg. Prisen tenker jeg blir 700 eller noe slikt, i hvert fall ikke mer!

http://prisguide.tek.no/product.php?produc...1&cat_id=33

Da er den billigere ny.

 

Når man er såpass etablert som Metallica er så syntes jeg det blir litt smålig. De har en såpass diehard fangruppe som garantert kjøper musikken, så å gi et par låter til spotify burde ikke være noe problem.

De tjener jo penger for det også, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gidder.

 

Hva gj;r jeg inne i denne siteringen_

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor bokstavene og tegnene er fucka bare i forumet? Jeg begynner og bli irritert.....

 

 

 

 

Eplefe: som du sikkert skjønte var det ikke helt seriøst, men jeg har tenkt tanken før også. Jeg skal se det an litt. Komplett.no skal ha 798,-, du skal stå først i køen for et eventuelt salg. Prisen tenker jeg blir 700 eller noe slikt, i hvert fall ikke mer!

http://prisguide.tek.no/product.php?produc...1&cat_id=33

Da er den billigere ny.

 

Når man er såpass etablert som Metallica er så syntes jeg det blir litt smålig. De har en såpass diehard fangruppe som garantert kjøper musikken, så å gi et par låter til spotify burde ikke være noe problem.

De tjener jo penger for det også, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gidder.

 

Hva gj;r jeg inne i denne siteringen_

Du er der forde jeg er en lat jævel som ikke gadd å fjerne AltF4 sin sitering av deg.

Lenke til kommentar

Shampoo: Bare hold musepekeren over nicket til brukeren, så dukker det opp i adressefeltet nede i venstre hjørne. Eller trykk på dem, så ser du i adressefeltet der du skriver inn adresser, da står det til slutt "showuser=47". Nummeret der er personens medlemsnummer. Du er 47 :)

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...