AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Skal jeg selge skal jeg sjekke prisen ordentlig. Nå har jeg tatt noen bilder av pulten samt pc'en. Ingen ble særlig bra skal slenge opp et par på flickr, de ble såpass store at jeg neppe får lastet dem opp her. Og nei, jeg kan ingenting om bildebehandling. Vel, litt kan jeg. Å åpne bildet i Paint og lagre det på nytt som .jpg er da dugenes til noe ^_^ Endret 31. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Errr det ga ikke mening lolidude.... ? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som vet hvorfor bokstavene og tegnene er fucka bare i forumet? Jeg begynner og bli irritert..... Eplefe: som du sikkert skjønte var det ikke helt seriøst, men jeg har tenkt tanken før også. Jeg skal se det an litt. Komplett.no skal ha 798,-, du skal stå først i køen for et eventuelt salg. Prisen tenker jeg blir 700 eller noe slikt, i hvert fall ikke mer! http://prisguide.tek.no/product.php?produc...1&cat_id=33 Da er den billigere ny. Når man er såpass etablert som Metallica er så syntes jeg det blir litt smålig. De har en såpass diehard fangruppe som garantert kjøper musikken, så å gi et par låter til spotify burde ikke være noe problem. De tjener jo penger for det også, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gidder. Hva gj;r jeg inne i denne siteringen_ Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Errr det ga ikke mening backstabber....... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som vet hvorfor bokstavene og tegnene er fucka bare i forumet? Jeg begynner og bli irritert..... Eplefe: som du sikkert skjønte var det ikke helt seriøst, men jeg har tenkt tanken før også. Jeg skal se det an litt. Komplett.no skal ha 798,-, du skal stå først i køen for et eventuelt salg. Prisen tenker jeg blir 700 eller noe slikt, i hvert fall ikke mer! http://prisguide.tek.no/product.php?produc...1&cat_id=33 Da er den billigere ny. Når man er såpass etablert som Metallica er så syntes jeg det blir litt smålig. De har en såpass diehard fangruppe som garantert kjøper musikken, så å gi et par låter til spotify burde ikke være noe problem. De tjener jo penger for det også, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gidder. Hva gj;r jeg inne i denne siteringen_ Du er der forde jeg er en lat jævel som ikke gadd å fjerne AltF4 sin sitering av deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvor er den nerdebuletråden? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 @Neptjune Det er fordi ting ikke fungerer.... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvor er den nerdebuletråden? http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6359 Den er stengt, men moderatoren sa man kunne poste her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=97 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Takk takk, har akkurat postet der! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvordan sjekker man hverandres medlemnummer? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 http://www.innlegg.no/index.php?act=Search...sult_type=posts Finnes vel kanskje en lettere måte, men det var denne jeg fant. Du er medlem nr. 47 @Shampoo Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Shampoo: Bare hold musepekeren over nicket til brukeren, så dukker det opp i adressefeltet nede i venstre hjørne. Eller trykk på dem, så ser du i adressefeltet der du skriver inn adresser, da står det til slutt "showuser=47". Nummeret der er personens medlemsnummer. Du er 47 Endret 31. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Yes! Nå har jeg bestilt billetter til Slagsmålsklubben den 14 august, og Prodigy i november! Gleder meg som faen nå, til de konsertene og øya i år Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg kan da mitt eget medlemnummer, jeg lurte på dere andre. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vel, du fant jo ut hvordan du skulle gjøre det til andre, gjorde du ikke? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Les posten min shampoo. Les den nøye, så finner du det ut Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg fant det jo ut? Har jeg sagt at jeg ikke skjønte hva du sa? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Skjer med den spydige tonen? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg kan da mitt eget medlemnummer, jeg lurte på dere andre. Dette, etterfulgt av: Ja?, lurte meg til å tro at du ikke fikk det med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå