Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe, velkommen til min verden! Jeg har 3 favorittband om dagen og ingen av dem er å finne på Spotify :p
Hvilke da?

 

 

The Sword (kun tilgjengelig i Amerika), The Dillinger Escape Plan (6 gamle og mindre bra låter) samt Pink Floyd.

 

Og hva Metallica angår er jeg egentlig enig, de har hatt noen mindre heldige uttalelser om gratis muskk som jeg i teorien er enig i, men de har toger frem på en måte jeg syns var jall.

Det har ikke med penger å gjøre for de fortjener hver krone men det har med omdømme.

 

Sånn for ordens skyld liker jeg faktisk ikke musikken til Metallica og har aldri gjort det - men jeg syns jo de har noen gode låter og stiller meg gjerne først i køen for å snakket varmt om musikerne de er.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er så merkelig at de ikke ønsker å gi bort musikken sin gratis, det er tross alt jobben deres.

 

Uansett kom alt styret rundt Napster rett før en ganske tung periode for bandet med produseringen av St. Anger. Det er ikke alltid like lett å være verdens beste band. ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor bokstavene og tegnene er fucka bare i forumet? Jeg begynner og bli irritert.....

 

Sikker på du har norsk språk på tastaturet? Sjekk nede til høyre på start-linja di. skal stå NO.

 

drugiS: Jeg kan ikke tenke meg at Spotify ikke sender noen penger tilbake til artister. Napstersaken viste at de neppe forsto "kraften" i det å sende ut gratis musikk til folk, og undervurderte "kraften" i det å fremstå som survete. At de er "verdens beste band" er du ikke alene om å mene her i verden, men skal man holde på i så stor skala får man lære seg å takle motgang også.

 

Greit nok, jeg er ikke så naiv at mange brukte Napster i steden for å kjøpe plater og som jeg har nevnt før så fortjener de hver minste krone - men argumentet om at det er fint å få høre før man handler er et godt et, og det er det jeg gjør den dag i dag, bare at jeg nå har mulighet til å bruke Spotify i steden for Pirate Bay.

 

Eplefe: som du sikkert skjønte var det ikke helt seriøst, men jeg har tenkt tanken før også. Jeg skal se det an litt. Komplett.no skal ha 798,-, du skal stå først i køen for et eventuelt salg. Prisen tenker jeg blir 700 eller noe slikt, i hvert fall ikke mer!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Om jeg ikke får tak i en 3GS i morgen kommer jeg hjem til dere alle og tisser på dere.

 

You've been warned. Now sleep.

Akkurat nå jobber jeg med en urintett maske i tilfelle du ikke får 3GS'n.

Jeg kom til Elkjøp på Sandvika klokken 10:05 og da var det allerede over 20 stykker i kø foran meg. Etter over en og en halv time fikk jeg endelig min. Jeg fikk en hvit iPhone 3GS 32GB med Telenor SurfPrat M. 2190kr. Mange før meg hadde kjøpt både to og tre telefoner så de fikk visst inn en del.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor bokstavene og tegnene er fucka bare i forumet? Jeg begynner og bli irritert.....

 

 

 

 

Eplefe: som du sikkert skjønte var det ikke helt seriøst, men jeg har tenkt tanken før også. Jeg skal se det an litt. Komplett.no skal ha 798,-, du skal stå først i køen for et eventuelt salg. Prisen tenker jeg blir 700 eller noe slikt, i hvert fall ikke mer!

http://prisguide.tek.no/product.php?produc...1&cat_id=33

Da er den billigere ny.

 

Når man er såpass etablert som Metallica er så syntes jeg det blir litt smålig. De har en såpass diehard fangruppe som garantert kjøper musikken, så å gi et par låter til spotify burde ikke være noe problem.

De tjener jo penger for det også, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gidder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...