Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Om jeg ikke får tak i en 3GS i morgen kommer jeg hjem til dere alle og tisser på dere.

You've been warned. Now sleep.

Da kan vi jo spille ett eller annet sammen mens du er her? Mortal Kombat vs DC Universe for eksempel? Har også Forza 2 og Gears of War, jeg kan godt være Dom hvis du vil være Marcus :)

God morgen folkens. Mobilkjøp som står på programmet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel bare så dere vet det så fikk Oslo gunerius inn 8 stk telefoner som var utsolgt i løpet av 15 min. Alle andre telebutikkene i Oslo fikk inn 8 de og og dem var utslgt like fort. Chess fikk inn 20 stk av hver modell så dem var utsolgt før dem fikk begynt å selge. Netcom sin side kræsja kl 09.00 akkurat :)

Men selgeren var tirvelig og annslo at dem ikke fikk inn nye før om ca 2 uker...

Lenke til kommentar

Det har ærlig talt ikke jeg heller. Ser mest ut som jåleri, noe jeg brukte opp ll energien på å bry meg om når jeg kjøpte Samsung en gang for noen år siden.

Nå er det en stund siden jeg sjekka iPhone sine kvaliteter men om det fortsatt er soik at man ikke kan ta opp film, har et dårlig kamera og sliter med mms så ser jeg ikke helt poenget hehe. Alle telefoner kan ringe og sende melding, og da er det slikt jeg legger vekt på. mp3-spiller har jeg, så det er ikke noe argument jeg har behov for, og å måtte passe på såpass med skjerm virker å være mest av alt plagsomt.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg misunner de som har iPhone er den enkle måten å surfe på. Ellers synes jeg den er ganske overvurdert som smarttelefon, særlig på grunn av mangelen på skikkelige muligheter til multitasking.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...