AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Om jeg ikke får tak i en 3GS i morgen kommer jeg hjem til dere alle og tisser på dere. You've been warned. Now sleep. Da kan vi jo spille ett eller annet sammen mens du er her? Mortal Kombat vs DC Universe for eksempel? Har også Forza 2 og Gears of War, jeg kan godt være Dom hvis du vil være Marcus God morgen folkens. Mobilkjøp som står på programmet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har en HTC S710i for når jeg vil ta den helt ut. Hvit iPhone 3G med litt for varmt batteri som blir rosa=win. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hehehe AltF4 what gave it away? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Snakker med NetCom på telefonen nå.. de er utsolgte for alle 3GS'ene Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jepps. Alt sammen. De har bare 3G modeller igjen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hmm kanskje jeg drar til byen da. Prøver meg hos en av forhandlerene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nei jeg vet ikke jeg Nøtte Lakus! Nå ser det ut som du må å tissetokt. I denne sangen vil du finne inspirasjon - det kan virke tungt å gå ute over det langstrakte land på en dag som denne men hold ut! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg skal ha svart 16 gig 3gs. Driter i og skille meg ut Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå skal jeg se hvor mange forksjellige Watchmen dvd-versjoner jeg kan finne jeg. Og bestille hver jævla en. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fikk beskjed om å komme på jobb 11 istedetfor 16, så nå drar jeg. Da blir det Oslo noen gode timer tidligere idag og forumtreff imorgen! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er på¨jobb nå for og tjene inn alt jeg brukte i ferien... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da kan vi jo spille ett eller annet sammen mens du er her? Mortal Kombat vs DC Universe for eksempel? Har også Forza 2 og Gears of War, jeg kan godt være Dom hvis du vil være Marcus Lakus er Dom. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vel bare så dere vet det så fikk Oslo gunerius inn 8 stk telefoner som var utsolgt i løpet av 15 min. Alle andre telebutikkene i Oslo fikk inn 8 de og og dem var utslgt like fort. Chess fikk inn 20 stk av hver modell så dem var utsolgt før dem fikk begynt å selge. Netcom sin side kræsja kl 09.00 akkurat Men selgeren var tirvelig og annslo at dem ikke fikk inn nye før om ca 2 uker... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Side 2244 o.O Chess hadde dyre iPhone priser. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da ser det ut til at det blir forumtreff på meg alikevel, så fremt det er ønskelig at jeg kommer! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har aldri skjønt hypen med iphone.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det har ærlig talt ikke jeg heller. Ser mest ut som jåleri, noe jeg brukte opp ll energien på å bry meg om når jeg kjøpte Samsung en gang for noen år siden. Nå er det en stund siden jeg sjekka iPhone sine kvaliteter men om det fortsatt er soik at man ikke kan ta opp film, har et dårlig kamera og sliter med mms så ser jeg ikke helt poenget hehe. Alle telefoner kan ringe og sende melding, og da er det slikt jeg legger vekt på. mp3-spiller har jeg, så det er ikke noe argument jeg har behov for, og å måtte passe på såpass med skjerm virker å være mest av alt plagsomt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Det eneste jeg misunner de som har iPhone er den enkle måten å surfe på. Ellers synes jeg den er ganske overvurdert som smarttelefon, særlig på grunn av mangelen på skikkelige muligheter til multitasking. Endret 31. juli 2009 av drugiS Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg bruker nok tid av dagen til å surfe når jeg sitter ved dataen, så det har jeg heller ikke behov for hehe. Den er lekker den telefonen, men som sagt så er jeg ferdig med lekker hva mobiltelefoner angår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå