Error Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Med denne lille tegningen jeg laget, sier jeg god natt! http://roxik.com/pictaps/?pid=a2252730 (Veldig avansert, I know) Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nja, har egentlig mer lyst på sex. Du er fullt klar over at du tuller med hodene til Laland og Benny nå? Hvorfor Laland? Bør man vekke noen fordi man har needz eller er det dårlig gjort? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tar det som et kompliment, Wildheart. B) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nja, har egentlig mer lyst på sex. Du er fullt klar over at du tuller med hodene til Laland og Benny nå? Hvorfor Laland? Fordi Laland er lett påvirkelig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Update på websiden min; Min såkalte /c/-scrape er lastet opp. Favorittjenta så langt er Hatsune Miku. Edit: Crap, spoileren voldtar seg... -.- Endret 31. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hei stikker bare innom en snartur for å se hvordan det går her. Jeg har hatt en fantastisk dag så langt, og det virker som morgendagen blir enda bedre med full fest og greier. Nå må dere ikke ødelegge de mindreårige fullstendig mens jeg er borte da. Behave, and be nice! Endret 31. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Arthas, My Son - Wrath of the Lich King OST. RAWR!!! Lenke til kommentar
Exia Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nja, har egentlig mer lyst på sex. Du er fullt klar over at du tuller med hodene til Laland og Benny nå? Bør man vekke noen fordi man har needz eller er det dårlig gjort? Jeg hadde ikke hatt noe i mot det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Urer på hva jeg skal gjøre nå, se på Planet of the Dead, eller et par TBBT episoder jeg ikke har sett, eller gå og legge meg. Har lyst på litt av alt, men har bestemt meg for å velge å legge meg + en til.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Om jeg ikke får tak i en 3GS i morgen kommer jeg hjem til dere alle og tisser på dere. You've been warned. Now sleep. Ohh jeg skal ha Iphone kun for å irritere deg Dem legges ut for salg kl 9... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ble en liten episode TBBT. God natt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg tror jeg sprakk en blodåre i panna nå. Jeg har holdt på i drøyt 20 minutter med å drepe fiendtlige soldater i Mount & Blade. Alle mine Huscarls ble drept, en etter en, og jeg sverget ved Odin at jeg skulle hevne dem. Så jeg gjør det. Dreper sannsynligvis godt over 150 fiender. Før en feig bueskytter dreper hesten min, så jeg sklir bortover snøen. Jeg reiser meg opp, dreper 5-6 soldater som swarmer mot meg, før jeg blir RIDD NED I BAKKEN AV EN KUKSUGER SOM LISTA SEG BAK MEG! JEG HAR KJEMPET I 20 MINUTTER FOR MINE DØDE COMRADES, SÅ KOMMER DET ET FUCKINGS RUSSISK ESEL OG SMASHER MEG I BAKKEN, OG LAR MEG BLI ZERGA AV RESTEN! HVA FAEN?!?!?!? GHSHAHSHRERARAAAAAGE Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er nesten helt alene på forumet.. :o *ekko* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da..vet jeg det. O.O Du vet feil. Skal mer enn en jente på et forum som sier hun har lyst på sex før jeg påvirkes. Tro det eller ei! :-) Nå er det bare å hamre F5 for harde livet, folkens! 3GS here I come! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 God morgen allihopa! Da var det endelig fredag! 8 timer til på jobb så er det helg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Inatt la min katt (tihi) en død mus på vinduskarmen min. Jeg hørte henne mjaue nå nettopp, og nå står hun der med en død fugl i gapet. :-/ Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 For en snill katt, hun prøver å skaffe deg frokost skjønner du vel! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bør man vekke noen fordi man har needz eller er det dårlig gjort? Jeg hadde ikke hatt noe i mot det. Der fikk du svaret ditt Wildheart. God morgen allesammen. Også var det avstede til jobb om 1 time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå