Bruker-163290 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da er jeg tilbake fra Galdhøpiggen! Det var morsomt, selv om været sugde hardere enn en hore på speed Så grov i målet agitt! Er sånt vær det blir minner av:) Hata du? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Så utrolig awesome! The Monkey King Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Sweet, der har jeg også vært! Herlig utsikt på toppen.. Dog kanskje ikke i ditt tilfelle. Heh, vi så tåke og steiner. INGENTING annet Da er jeg tilbake fra Galdhøpiggen! Det var morsomt, selv om været sugde hardere enn en hore på speed Så grov i målet agitt! Er sånt vær det blir minner av:) Hata du? Hata? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Idag skal jeg legge meg tidlig. Det skal bli deilig! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ny avatar "Ezio Auditore di Firenze" EDIT: Hvorfor kan jeg ikke se min nye avatar?? EDIT 2: Nå var den der Endret 30. juli 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Yey, har funnet meg leilighet. Flytter forhåpentligvis inn i slutten av neste uke! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå tror jeg jeg er fornøyd med signaturen min Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ezio er en kjekkas. Jeg skal ha ham som bilde på profilen når AC2 kommer ut hvis ikke jeg slenger opp meg selv der istedenfor. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 God natt o.O (jeg har sovet 4 timer og skal på jobb...) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Wee jeg er tilbake etter tre dagers slavearbeid på søstera mi sin gård, som var greit nok. Oh noes jeg missa en sjanse til å hakke på Toman.. eller hva har folk diskutert her? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Håper jeg får møtt Atsjonas, men jeg tviler jeg har med meg PC'en. Det hadde vært koselig, kan møte deg imorgen, men idg ser ikke ut til å passe så bra siden vi skal shoppe i svinesund. Kan sende deg nr mitt på sms, så kan vi snakkes tror neimen jeg klarer å kravle meg bort til foeumtreffet og Du har nummeret mitt? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 w00t, lolidude følgte rådene mine. B) *stolt* Ser bra ut nå, loli. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kjeder meg... Noen som har et tips til en ny serie jeg kan teste ut? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Foreldrene mine bor på landet, så de får bredbånd via radiolink. Ikke kos når man skal spille >< Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kjeder meg... Noen som har et tips til en ny serie jeg kan teste ut? The inbetweeners. B) Natta. B) Natta, HåSeGe, natta Gamer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kjeder meg... Noen som har et tips til en ny serie jeg kan teste ut? Scrubs. Der har du mange gode timer med tåpelig humor. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg vil ha en gamer.no IRC! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kjeder meg... Noen som har et tips til en ny serie jeg kan teste ut? The inbetweeners. B) Hva går den ut på? Scrubs. Der har du mange gode timer med tåpelig humor. Falt av etter den femte sesongen, så orker ikke ta det opp igjen akkurat nå. Trenger noe nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå