Snorre Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Amy MacDonald er flink til å synge da. Og ja, hun har skotsk dialekt. Hun er tross alt fra Skottland. Det er slik skotske kvinner høres ut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Beste kjøttet som fins er elg. Bjørn er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 For ikke å snakke om pterodaktyl-kjøtt. NAM! :rolleyes: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva syntes dere om den nye siggen? For rotete? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 En fjott på et annet forum har prestert å kalle seg Zyclon B, og jeg prøver å overbevise ham om at det var et noe uheldig valg av nick. Makan. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hva syntes dere om den nye siggen? For rotete? Likte ikke kursiven, men ellers bra. Jeg hadde kanskje prøvd midtstilt også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Fikk ikke dratt innom butikken din. Vi dro kl 11, og kom hjem nå. Vi ses sansynlighvis på lørdag da På Lørdag er jeg på forumtreff. Skal du også på det? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nøtte er en selvsagt kandidat til Forumtreff:-) Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Fikk ikke dratt innom butikken din. Vi dro kl 11, og kom hjem nå. Vi ses sansynlighvis på lørdag da På Lørdag er jeg på forumtreff. Skal du også på det? Det var jo forumtreffet han sikta til Eg fekk jævelsk lyst på pinnekjøt no, takk til dei som minna meg på det <_< Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Bacon er kanskje det beste kjøtet som finnes, og pinnekjøt er jo heilt fantastisk godt. Men ting som fårikål eller "smalahove" liker eg ikkje. Baconpølse er forresten digg, og det beste pizzafyllet er også bacon. Fettet er noko av det beste med baconet, det nest beste fettet er forresten fettet på ein marinert kotelett. NAM! Liker du ikke fårikål??? Skamm deg!!!!! Er enig med resten du sier. Vi bruker og ha smalahove fest hos oss. Det er ikke gøy og se ned i gryta for og se at et sauehode ligger og ser på deg opp fra det kokende vannet o.O Og jeg er tilbake i HQ!!!!!!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Fårikål smaker dritt. Jeg skammer meg når turister kommer hit og vil smake norsk mat og får servert fårikål og lignende. Ferdig med den saken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det var jo forumtreffet han sikta til Jonas har vært i Kragerø denne uka shønneru, så kunne være han trodde vi skulle møtes her.. menmen. *gleder seg til forumtreffet* Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Fårikål smaker dritt. Seconed. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Forumtreffet blir nok bra Men då var det over og ut for i kveld! Edit: Fårikål rocks! L2eat it, nabs Endret 30. juli 2009 av Einride Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Angående mat og utlandet - Matnoia? Wuut! Du aner ikke hva du går glipp av! Har diverse supre minner fra når vi var i Italia og dro ut på landsbygda hvor det bare var Italienere, og vi ble servert EKTE italiensk mat. Mat er jo en "major" del av utenlandsferie! Endret 30. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg gleder meg til jeg skal skille meg. Seriøst. http://www.collegehumor.com/video:1918152 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hva syntes dere om den nye siggen? For rotete? Likte ikke kursiven, men ellers bra. Jeg hadde kanskje prøvd midtstilt også. Hvordan gjør jeg det? Edit: Fant det ut. Bedre eller værre nå? Endret 30. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) @Laland: Var linket til denne videoen på Dagbladet tidligere i dag: [url=http://www.sol.no/klipps/video/et_bryllup_utenom_det_vanlige]http://www.sol.no/klipps/video/et_bryllup_utenom_det_vanlige[/url Edit: Og siden de driver å lager mange av disse videoene er det mest sannsynlig bare skuespill Edit2: Og der så jeg slutten på videoen Endret 30. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da er jeg tilbake fra Galdhøpiggen! Det var morsomt, selv om været sugde hardere enn en hore på speed Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Sweet, der har jeg også vært! Herlig utsikt på toppen.. Dog kanskje ikke i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå