Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble det teoriprøve på deg Mammakamel?

 

Jeg hører aldri på radio, jeg har ikke ork til å konsentrere meg om det som skjer når jeg ikke har bilder som fanger interessen min i tillegg.

 

 

Det ble det ikke, er ikke klar rett og slett.. Så jeg venter til tirsdagen og øver i helga. Samma når jeg tar den egentlig, siden eneste målet jeg har er å få lappen i år.

Lenke til kommentar
Beste er vel å holde seg hjemme er min praksis. Så langt har det funka som fjell.

Det meste fungerer sikkert, men det kan faktisk være ganske interessant å oppleve noen nye steder.

 

Pfft. Oppskrytt. :D

 

Nei da, jeg har vært mye på tur faktisk, blandt annet kjørt buss til Frankrike (og spilt i paradetoget gjennom Disneyland Paris!) og et lass med andre land rundt om kring der, og i fjor var jeg i Budapest.

Men jeg har matnoia så jeg hater å eta på steder jeg ikke er kjent.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

 

Er uansett digg å være hjemme fra atter en dag med å holde samfunnet igang. Atsjonas briljerer nok en dag med sitt fravær fra Meny Kragerø :(

Fikk ikke dratt innom butikken din. Vi dro kl 11, og kom hjem nå. Vi ses sansynlighvis på lørdag da :)

Lenke til kommentar
Maten er kvarte opplevelsen spør du meg. Jeg har forresten også vært i Disneyland Paris, jeg deltok imidlertid ikke aktivt i paraden.

 

 

Næh. jeg sørger alltid for å drikke lokalt øl, det gjør jeg, men det er så mye luguber mat rundt om kring a gitt.

Lenke til kommentar

Jo da, men jeg vet alikevel hva det vil smake.

 

eplefe, jeg stiller meg bak deg på den gitt. Sau smaker helvete, og jeg hater fisk.

 

Haha kult, nå som The Matrix online skal legges ned har utviklerne gjort alle som fortsatt spiller til lvl 50, som er levelcapen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg spiser nesten ingenting med sau eller lam i. Til alle rundt meg sin store irritasjon. Gikk fra å være vegetarianer på julaften og trenge spesialmat til å bare ikke like pinnekjøtt og måtte få spesialmat. :')

 

Edit: Men jeg spiser spekekjøtt, inkludert fenalår. Som er sau.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg spiser nesten ingen tradisjonell norsk mat. Ikke pinnekjøtt, ikke smalahove, ikke fårikål. Jeg spiser vossakorv.

Jeg spiser ikke noe tradisjonell norsk mat, jeg hater det. Liker heller ikke svin.

 

Edit: Sau er også vondt. Liker okse, men kylling er favoritten.

 

Edit2: Erlend, har du denne? http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Dylan:_The_Collection

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Bacon er kanskje det beste kjøtet som finnes, og pinnekjøt er jo heilt fantastisk godt. Men ting som fårikål eller "smalahove" liker eg ikkje. Baconpølse er forresten digg, og det beste pizzafyllet er også bacon. Fettet er noko av det beste med baconet, det nest beste fettet er forresten fettet på ein marinert kotelett. NAM!

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...