Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohhh Da var nakkekotelettene mine ferdig marinert! Det blir en heidundrene bra middag føler jeg! Chili hvitløk Oliven olje kanel karri sitron juice pepper pure tandori mix spisskummin paprika og koriander! Blir en sambla god middag om en times tid :) må ut å handle litt huice og slikt til frokost i morgen :)

Lenke til kommentar

Har ikke tid til å tenke på middag, må rydde før besøk i morgen. Faen at den tøysete halvsøsteren min bestemmer seg for å "komme på besøk" i BURSDAGSHELGEN min. Hun husker det sikkert ikke en gang. Faen, faen, faen. Dette gjør bursdagen mye mindre lystig enn jeg vil den skal være. :<

Lenke til kommentar
Har ikke tid til å tenke på middag, må rydde før besøk i morgen. Faen at den tøysete halvsøsteren min bestemmer seg for å "komme på besøk" i BURSDAGSHELGEN min. Hun husker det sikkert ikke en gang. Faen, faen, faen. Dette gjør bursdagen mye mindre lystig enn jeg vil den skal være. :<

 

Er dette sjokket som venter meg?

Lenke til kommentar
Ohhh Da var nakkekotelettene mine ferdig marinert! Det blir en heidundrene bra middag føler jeg! Chili hvitløk Oliven olje kanel karri sitron juice pepper pure tandori mix spisskummin paprika og koriander! Blir en sambla god middag om en times tid :) må ut å handle litt huice og slikt til frokost i morgen :)

 

Noen har tatt med seg jobben hjem :rolleyes:

Lenke til kommentar
"du ser dem har hus..."

 

Det var da faen så Spotify skal dra opp reklamehyppigheten sin.

 

"du ser em bare glirrr forbi"

 

Håper P3 bestemmer seg for å dra en Kid Rock i år, ved at de lager en poll om å stemme for at låta skal forsette å bli spilte eller ikke. Synes bare låta har blitt spilt EN GOD DEL på P3 nå.

Lenke til kommentar
Som jeg sa. Jeg sitter alltid igjen og lurer på om de forsøker å være morsomme, men ikke helt klarer det. Jeg tror det er spesielt Tara som skaper denne "stemningen" over det hele. Hadde ikke helt sansen for effektene heller (som tennene). Men nå har jeg jo bare sett fem episoder. Det må jo være noe ettersom alle elsker serien.

 

Nå lurer jeg på om du har sett noen HBO-serier før i det hele tatt. :|

 

En av grunnene til at det meste de tar i blir til gull er at de evner å lage dramaserier som ikke er SRS FKN BZNS fra start til slutt, men krydrer med humor og brå temposkifter (The Wire, Generation Kill, osv.) Hvis du synes det hele virker malplassert, er jeg redd du er beyond redemption.

Lenke til kommentar
"du ser dem har hus..."

 

Det var da faen så Spotify skal dra opp reklamehyppigheten sin.

 

"du ser em bare glirrr forbi"

 

Håper P3 bestemmer seg for å dra en Kid Rock i år, ved at de lager en poll om å stemme for at låta skal forsette å bli spilte eller ikke. Synes bare låta har blitt spilt EN GOD DEL på P3 nå.

 

"Hi I'm Amy Mcdonald and I'm consentrating on talking real slow because my english dialect is so fucked up nobody would have understood me. Please buy my records."

Lenke til kommentar
Ohhh Da var nakkekotelettene mine ferdig marinert! Det blir en heidundrene bra middag føler jeg! Chili hvitløk Oliven olje kanel karri sitron juice pepper pure tandori mix spisskummin paprika og koriander! Blir en sambla god middag om en times tid :) må ut å handle litt huice og slikt til frokost i morgen :)

 

Noen har tatt med seg jobben hjem :rolleyes:

Det er der du tar feil. Man jobber ikke som kokk. Man lever som kokk... ;)

Lenke til kommentar
"du ser dem har hus..."

 

Det var da faen så Spotify skal dra opp reklamehyppigheten sin.

 

"du ser em bare glirrr forbi"

 

Håper P3 bestemmer seg for å dra en Kid Rock i år, ved at de lager en poll om å stemme for at låta skal forsette å bli spilte eller ikke. Synes bare låta har blitt spilt EN GOD DEL på P3 nå.

 

Når alle programlederne sa "Den nye sommerhiten" da den kom, og lista den på A-Lista, ante jeg hvor det bar.

 

Hører p3 hver dag, synes Radioresepsjonen er konge, men nå som de har ferie har jeg bytta til P2(nei jeg er ikke 50 år, er faktisk 23 år gammel). Radiolineup(gjennom tidene):

 

1. plass XL

2. Tazte Priv

3. RR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...