AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hehe. Da er du vel spent? Begynt å rydde på pulten jeg. Får slenge ut noen bilder av nerdebula mi jeg også. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Var det ikke du som kjøpte Komplett.no-PC, AltF4? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jo, stemmer det Benny, hvordan det? Får jeg ikke ta bilder av den? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Haha, joda. Vil bare se hvordan den ser ut. Er du fornøyd med den? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hehe. Den er vakker - lyser som et billig horete juletre (og da teller jeg med tastaturet og musa) ^_^ Veldig fornøyd - kraftig og stillegående. Det eneste må jo være Vistadritten, men hadde jeg hatt litt mer kunnskaper og vett i skallen så hadde jeg venta i 4 dager og fått med Win 7 gratis. Endret 30. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 I Kragerø er det sol og fint vær, dumt at vi må dra. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 God morgon, forumfolk Kva driv de med? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg spiller Xbox. B) Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Skal gjøre klar kaffen. Hva spiller du Benny? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Eg ventar i spenning () på at eit Python-skript skal bli ferdig. Det har kjørt i 45 min, tipper det går ein liten halvtime til Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Grand Theft Auto IV. Eg ventar i spenning () på at eit Python-skript skal bli ferdig. Det har kjørt i 45 min, tipper det går ein liten halvtime til Lolwut? Er ikke Python et programmeringsspråk? Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Rider of Reason, gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Lolwut? Er ikke Python et programmeringsspråk? Korrekt. Og no er det forhåpentligvis berre ~15 min igjen til scriptet er ferdig Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) HOLD KJEFT FOR FAEN! Lolwut? Er ikke Python et programmeringsspråk? Korrekt. Og no er det forhåpentligvis berre ~15 min igjen til scriptet er ferdig Åja, nå skjønner jeg. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hurra, har bestilt bærbar PC til mamma, så det vil si at jeg får den stasjonære Gamer PCen til foreldrene mine (Jeg som har brukt den til gaming, pappa har brukt den til kabal. Så den var uansett veldig overkill til deres bruk. Hehe.) Da legger jeg foreløpig planene om ny PC is. Nå blir det formatering og Windows 7 B) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Var å så på en herlig leilighet på søndagen, men det skulle komme en jente å se på den og.. så hun klarte å snappe den forran fingrene på meg >< Kan ikke vente på å komme meg ut av huset igjen. To måneder hjemme er mer enn nok på en god stund. Akkurat det samme hendte med meg for noen dager siden. Sånn som det ser ut nå ender jeg sikkert opp med å krasje hos mormor til høsten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Lakus, den begynner å bli gammel.. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det er ufattelig kjipt. Lurer liksom på om jeg gjorde et dårlig inntrykk ellernoe 0o Har ingen å bo hos jeg, og det blir litt vanskelig å bo hjemme hos foreldrene mine, som bor en 45-minutters kjøretur unna skolen... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det er ufattelig kjipt. Lurer liksom på om jeg gjorde et dårlig inntrykk ellernoe 0o Har ingen å bo hos jeg, og det blir litt vanskelig å bo hjemme hos foreldrene mine, som bor en 45-minutters kjøretur unna skolen... Hvor er det du leter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå