Kiro Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Av en eller annen grunn har jeg mistet strømmen på dette rommet, noe som betyr at laptopen straks er tom for strøm (får sjekke det opp i morgen). Sier derfor god natt dere som fremdeles er her. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Beklager at jeg dobbeltposter, men jeg vil bare si ''Ha det.'' til dere. Jeg tviler på at jeg har med PC'en, vi får se. Snakkes, svarte og grønne. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Da stikker vi til Gardemoen om 40 minutter. Sjekket hotellets hjemmeside nå, og de har visstnok "high speed internet room (wireless internet)", så da skal dere ikke se bort fra at jeg kanskje stikker innom via iPoden. EDIT: Og da sier jeg ha det bra. Får håpe vi snakkes, folkens! Endret 30. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ingen som sitter oppe enda? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ingen som har stått opp ennå? Anyways, er på vei til Oslo. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Pft, du skal ikke si noe. Du pleier aldri stå opp frivillig ved disse tider ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Pft, du skal ikke si noe. Du pleier aldri stå opp frivillig ved disse tider ^_^ Du skulle bare visst. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg er helt i ørska, men klarer likevel ikke å få sove. Wut is dis. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Pft, du skal ikke si noe. Du pleier aldri stå opp frivillig ved disse tider ^_^ Du skulle bare visst. Jeg vet mer enn du tror... Knut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ahh, kanne med kaffe og Dead Space. Jeg klarer ikke slutte å spille det - det vil si jeg skal fullføre det en gang til - jeg er kanskje på litt achievementjakt, jeg er det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 http://open.spotify.com/track/0wjg8tYWZUUzRtFgPuDtzz Tror jaggu jeg kan teksten utenat nå.. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det er vel ikke seriøse gutter det der? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Pøh, jeg tar bussen alene fra Kragerø bare for å møte dere. Det er dedikering! Jeg tar toget alene fra Horten. Har Shampoo noen gang nevnt kjønnet sitt, eller kan han, for alt vi vet, være jenta på bildet? Han har gjort et nummer ut av å ikke nevne alder og kjønn. Dermed har han pirret nysgjerrigheten vår frem mot forumtreffet. God morgen! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 "Han"? Må jo ha en eller annen gulrot om jeg skal lokke dere til treffet ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå er det vel strengt tatt bare gutta som kan lokke med "gulrot". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 "Han"? Du la merke til det? ^_^ Jeg tipper at du er en mann, med gulrot eller ikke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Don't worry, folkens. Jeg poster her hver time. Pft, du skal ikke si noe. Du pleier aldri stå opp frivillig ved disse tider ^_^ Du skulle bare visst. Jeg vet mer enn du tror... Knut. Knut...? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Joda, bare spill dum, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå