Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skal spille litt CoD med en kompis nå, mulig dere ikke ser så mye mer til meg. :o Vel du var en god kamerat! Jeg kommer i begravelsen din! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Dere ser nok ikke mer til meg helle før morgenen gryr, jeg legger meg nå. God natt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Joda, takk for det. Sier vel ordentlig ha det om en stund. EDIT: God natt Shampoo, snakkes om en uke eller godt og vel det. Om jeg overlever. Endret 29. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Så lenge jeg ikke får shampoo i øya så! Det svir. ...Ekkelt. ^_^ god natt, søta! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Huff det virker som familien har skumle planer for bursdagen min. Lurer på hva det kan være? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Natta til Shampoo og Laland. Tenkte jeg skulle døgne. Og så når vi skal dra til Oslo imorgen sover jeg i bilen. Is this a good idea? Skal opp rundt halv fire for å komme meg til Gardemoen. Skal jeg legge meg nå, eller bare gi faen i døgnrytmen, og det at jeg kommer til å veive overtrøtt rundt i Chanias gater i morgen, og bli oppe til da? Heller mot det siste. ^_^ Det siste. Jeg må legge meg snart, selv om jeg ikke er trøtt. Rare ting. Du legger deg ikke, hører du?! Kan ikke si jeg gleder meg ekstremt til flyturen. Har nok litt flyskrekk ja, når jeg sitter i setet klar for take-off tenker jeg ikke på noe annet enn at vi kommer til å falle ned. Når vi er ordentlig oppe i lufa går det helt greit, men take-off og landing, samt turbulens - som er et rent helvete - er seriøst skummelt. I know. Ørsta pwner! Uansett, jeg har selv ikke flyskrekk, men jeg fikk litt hetta en gang når jeg var på flyet. I seterekken som var på andre siden av min seterekke satt det en eller annen fyr fra midt-østen og svetta som en gris, i tillegg til at han dreiv og fikla med noe inni jakka si. Jeg vet at det er fordommer som får meg til å mistenke en sånn fyr, men jeg kan virkelig ikke noe for å bli litt nervøs. Jeg er en 20 minutters kjøretur fra deg. O_O Jeg blir nærmere 30 enn 20 på mandag, du skal bare tie stille Rider Du kødder! Trodde du var 17-18 år, jeg. Nei, ikke pga. oppførsel, men det er det mest vanlige. Ta det heller som et kompliment. Yay, jeg skal møte Shampoo på lørdag<3 Forumtreff? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Vel da finner jeg senga jeg og... Må være opplagt til i morgen! Da skal jeg utvide mitt imperie! Etterlater meg denne som mitt ettermæle. http://open.spotify.com/track/5KqldkCunQ2rWxruMEtGh0 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Noen som er våkne en stund til? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jepp. Spiller Nazi Zombies, da. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Vurdere faktisk å skaffe CoD:WaW. Er det noe ''tess''? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ikke jeg, tror jeg skal krype bort til senga. Må være opplagt hvis jeg skal klare å stoppe familiens skumle planer. Så God Natt alle sammen. Jeg skal drømme om dere, men etter all denne forvirringen kan ikke garantere hvilket kjønn dere vil ha. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 God natt, Ruben. Og gratulerer så mye med dagen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du kødder! Trodde du var 17-18 år, jeg. Nei, ikke pga. oppførsel, men det er det mest vanlige. Ta det heller som et kompliment. Nope, blir 26. Ja da, takk takk! Nå skal jeg finne senga gitt, god natt folkens! Også skal jeg se over kapitlene til Dead Space en gang til, det var nesten for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Noen som har forslag til hva vi kan kalle Heroes of Newerth klanen? Forslagene til nå er "Heroes of Norway" og "Frost" Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 God natt folkens! (Er ikke så mange folk her, men til de som kommer på senere) Ble litt for sent på grunn av at jeg plutselig ble dratt inn i en random match på HoN pågrunn av en bug... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Oioioi, klokken er nesten tre. Blir "vekket" halv fire, og her sitter jeg og spiller Nazi Zombies.. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Håper jeg får møtt Atsjonas, men jeg tviler jeg har med meg PC'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå