Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natta til Shampoo og Laland. :D

 

Tenkte jeg skulle døgne. Og så når vi skal dra til Oslo imorgen sover jeg i bilen.

Is this a good idea?

Skal opp rundt halv fire for å komme meg til Gardemoen. Skal jeg legge meg nå, eller bare gi faen i døgnrytmen, og det at jeg kommer til å veive overtrøtt rundt i Chanias gater i morgen, og bli oppe til da? Heller mot det siste. ^_^

 

Det siste. :)

 

Jeg må legge meg snart, selv om jeg ikke er trøtt. Rare ting.

 

Du legger deg ikke, hører du?!

 

Kan ikke si jeg gleder meg ekstremt til flyturen. Har nok litt flyskrekk ja, når jeg sitter i setet klar for take-off tenker jeg ikke på noe annet enn at vi kommer til å falle ned. Når vi er ordentlig oppe i lufa går det helt greit, men take-off og landing, samt turbulens - som er et rent helvete - er seriøst skummelt.

 

I know.

 

Ørsta pwner!

 

Uansett, jeg har selv ikke flyskrekk, men jeg fikk litt hetta en gang når jeg var på flyet. I seterekken som var på andre siden av min seterekke satt det en eller annen fyr fra midt-østen og svetta som en gris, i tillegg til at han dreiv og fikla med noe inni jakka si. Jeg vet at det er fordommer som får meg til å mistenke en sånn fyr, men jeg kan virkelig ikke noe for å bli litt nervøs.

 

Jeg er en 20 minutters kjøretur fra deg. O_O

 

Jeg blir nærmere 30 enn 20 på mandag, du skal bare tie stille Rider :p

 

Du kødder! Trodde du var 17-18 år, jeg. Nei, ikke pga. oppførsel, men det er det mest vanlige. Ta det heller som et kompliment.

 

Yay, jeg skal møte Shampoo på lørdag<3 :love:

 

Forumtreff?

Lenke til kommentar
Du kødder! Trodde du var 17-18 år, jeg. Nei, ikke pga. oppførsel, men det er det mest vanlige. Ta det heller som et kompliment.

 

Nope, blir 26. Ja da, takk takk! Nå skal jeg finne senga gitt, god natt folkens! Også skal jeg se over kapitlene til Dead Space en gang til, det var nesten for godt til å være sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...