Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva, trodde dere virkelig at en gutt hadde kalt seg for Shampoo?

Godt poeng. Du må bare unnskylde at jeg trodde du var en gutt, det skal ikke gjennta seg. ;)

@Mokko: Det er fullt mulig, det er også mulig at du ikke er den du sier du er. Kanskje du er en eller annen utenomjordisk spion som er ute etter å ta meg. :ph34r:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Nei huff alt dette kjønnsforvirrings greiene... Må nesten sjekke om hva jeg er nå snart.

Hmm jeg har to konklusjoner...

- En usannsynlig good looking gamer. (i gamer skala that is)

- En usedvanlig stygg dame...

Lenke til kommentar

https://lavprisekspressen.no/lpe/vaare_busser

Lavprisekspressen kjører med dobbeldekkere for å sikre deg best mulig plass og komfort på din reise. Våre ekspressbusser er utsyrt med komfortable sittegrupper med store bord i 1 etg som har strømkontakter til din Pc. Bussene har gratis trådløst internett som gjør at du kan jobbe under hele din buss reise.

Hvis du blir tørst er det gratis kaffe og te til alle våre passasjerer. Bussene har også kiosk automat som selger blant annet brus, snacks og sjokolade. Våre ekspressbusser har selvfølgelig toalett i 1 etg bak i bussen.

Når du sitter i 2 etg får du en flott utsikt og kan nyte den rolige atmosfæren i bussen. Setene kan du skyve ut mot midtgangen slik at du får bedre plass hvis noen sitter ved siden av deg.

Woho! Nå gleder jeg meg til bussen! 200,- for det og å komme forumtreff er ikke for dårlig. :)

Lenke til kommentar

Laland husk å ta på deg litt varme klær. Lavpris ekspressen kan være kald å sitte på.

Men ellers så vil du ha et av setene med bod om du har pc som må ha strøm. Eller i andre etasjen rett opp trappa så er det også en kontakt. Utover det så er Lavprisekspressen genial! Tatt den tur retur 3 ganger OSlo Trondheim...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...