ShampooMacTavish Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skulle gjerne gjort det, sirup, men det har seg slik at jeg er en jente, og ikke lesbisk. Hadde du vært en gutt, derimot, skulle jeg slengt meg i bilen med en gang. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Trenger ikke være lesbisk for å møte meg.. Endret 29. juli 2009 av sirupkaramell Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Er du ledig i morgen, Shampoo? EDIT: For da kommer jeg gjerne innom en tur. EDIT: Du er ikke lesbe? Alle jenter som oss er jo lesber. Eller i det minste bi. Endret 29. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Seriøst om det er shampoo så besvimer jeg på forumtreffet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Yay, jeg skal møte Shampoo på lørdag<3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg begynner å grue meg litt nå jeg! Får jo nesten sånn hva heter det... sånn jeg aldri har hatt... Prestasjonsangst? Nhe livet går videre selv om man møter shampoo... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hey det er dårlig gjort å drive og forvirre en gammel mann på den måten. Snart vet jeg ikke hvem jeg selv er. Vent hvem er jeg igjen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Pøh, jeg tar bussen alene fra Kragerø bare for å møte dere. Det er dedikering! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva, trodde dere virkelig at en gutt hadde kalt seg for Shampoo? Og nei, Mokko, jeg er heterofil. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har Shampoo noen gang nevnt kjønnet sitt, eller kan han, for alt vi vet, være jenta på bildet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hva, trodde dere virkelig at en gutt hadde kalt seg for Shampoo? Godt poeng. Du må bare unnskylde at jeg trodde du var en gutt, det skal ikke gjennta seg. @Mokko: Det er fullt mulig, det er også mulig at du ikke er den du sier du er. Kanskje du er en eller annen utenomjordisk spion som er ute etter å ta meg. Endret 29. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nei huff alt dette kjønnsforvirrings greiene... Må nesten sjekke om hva jeg er nå snart. Hmm jeg har to konklusjoner... - En usannsynlig good looking gamer. (i gamer skala that is) - En usedvanlig stygg dame... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 https://lavprisekspressen.no/lpe/vaare_busser Lavprisekspressen kjører med dobbeldekkere for å sikre deg best mulig plass og komfort på din reise. Våre ekspressbusser er utsyrt med komfortable sittegrupper med store bord i 1 etg som har strømkontakter til din Pc. Bussene har gratis trådløst internett som gjør at du kan jobbe under hele din buss reise. Hvis du blir tørst er det gratis kaffe og te til alle våre passasjerer. Bussene har også kiosk automat som selger blant annet brus, snacks og sjokolade. Våre ekspressbusser har selvfølgelig toalett i 1 etg bak i bussen. Når du sitter i 2 etg får du en flott utsikt og kan nyte den rolige atmosfæren i bussen. Setene kan du skyve ut mot midtgangen slik at du får bedre plass hvis noen sitter ved siden av deg. Woho! Nå gleder jeg meg til bussen! 200,- for det og å komme forumtreff er ikke for dårlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Så lenge jeg ikke får shampoo i øya så! Det svir. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Laland husk å ta på deg litt varme klær. Lavpris ekspressen kan være kald å sitte på. Men ellers så vil du ha et av setene med bod om du har pc som må ha strøm. Eller i andre etasjen rett opp trappa så er det også en kontakt. Utover det så er Lavprisekspressen genial! Tatt den tur retur 3 ganger OSlo Trondheim... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Så lenge jeg ikke får shampoo i øya så! Det svir. ...Ekkelt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Vel. Jeg skal på jobb 11 imorra, så jeg legger meg nå. God natt! Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 ShampooMacTavish er en gutt........................................................................... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Men kan du nå være helt sikker på det? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skal spille litt CoD med en kompis nå, mulig dere ikke ser så mye mer til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå