Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I kveld har jeg hatt nok en uforglemmelig griefingaften hos en kamerat.

 

Jeg hater griefing i spill, men når vi setter oss ned med øl og GRID på box er det ikke trykt å være på LIVE! Faen det er så forbanna moro å først gi flate jernet i revers når starten går og så snu 180 grader og frontkollidere med den første og beste bilen man treffer.

 

I kveld toppet det seg tilogmed da en av de andre kjørerne plutselig kom opp på siden av oss og hjalp til. Vi ble til slutt fire stykker som lå tett inntil hverandre i relativt rolig fart og blokkerte hele veien. Du snakker om selskap ^_^ Skikkelig gruppesex når de 8 andre hamrer inn i oss i 260 km/t.

 

Shampoo, hvordan kan man ferie 10 og 20 år to ganger? :p

Grattis med dagen Rider.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Var inne i butikken rundt 5, og deretterrundt halv 6, men så deg ikke. Så veldig mange andre som ryddet pappesker.

 

Jeg fant ut at jeg har begynt å få hår fra navelen og nedover. Det er litt artig, nå mangler jeg bare litt på brystet så er jeg komplett :D

Hmm.. da sto jeg nok ved juicen, på enden av hyllene med èn gang du går inn i butikken. Imorgen blir det mye kjøle- og frysevarer i tillegg til kosmetikk, så til høyre for kassene idet du går inn i butikken. Er forresten konge med hår på brystet B)

 

Edit: forresten, gratulerer med dagen, Rider! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Da er starten på mitt tredje tiår et ubestridelig faktum. Vet ikke helt om jeg skal være glad eller trist. Tiden går så altfor fort, og man har aldri nok av den.

 

Ditt tredje tiår. Du skulle bare visst hvordan jeg har det, som har levd i to årtusener.

 

EDIT: Menneh, gratulerer så mye med dagen! :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Starten på tredje 20 år. Han er 20! Gratulerer med dagen!

Og RoR du skal vere glad :D

Takk! :) Og ja jeg er vel egentlig bare glad. Nå er jeg ved vende punktet. Jeg er på topp, men heretter går det bare sakte nedover.

 

Edit: Tja hittil har det ikke vært så spesielt. Føler meg akkurat som jeg gjorde for noen timer siden.

 

@Mokko: Hehe ja. Det som er litt morsomt er at om ett år er jeg 21 og da har jeg opplevd to tusenår og 4 tiår. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Hmm... Innebærer ikke byttelåning at jeg får noe igjen? Hva har du i så fall å tilby?

 

@AltF4: Ja huff jeg kjenner ungommen siver ut av meg for hvert sekund som går. :p Neida det er bare kos å bli 20, jeg følte bare for å være litt dramatisk. ^_^ Jeg tror jeg skal vente til jeg blir 26 med å bekymre meg. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...