psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Starten på tredje 20 år. Han er 20! Gratulerer med dagen! Og RoR du skal vere glad @Atsjonas Det var jo ikke så tidlig til og vere 72 år o.O Endret 29. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Rider er tjue i dag! (Første tiår: 0-10 - Andre tiår: 10-20 - Tredje tiår: 20-30) Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Du er 30 idag? Eller? Nei huff. Jeg er heldigvis ikke så gammel og grå ennå. Edit: Takk for gratulasjonene. Slikt setter jeg alltid pris på. ^_^ Endret 29. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Gratulerer med dagen RoR! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) I kveld har jeg hatt nok en uforglemmelig griefingaften hos en kamerat. Jeg hater griefing i spill, men når vi setter oss ned med øl og GRID på box er det ikke trykt å være på LIVE! Faen det er så forbanna moro å først gi flate jernet i revers når starten går og så snu 180 grader og frontkollidere med den første og beste bilen man treffer. I kveld toppet det seg tilogmed da en av de andre kjørerne plutselig kom opp på siden av oss og hjalp til. Vi ble til slutt fire stykker som lå tett inntil hverandre i relativt rolig fart og blokkerte hele veien. Du snakker om selskap ^_^ Skikkelig gruppesex når de 8 andre hamrer inn i oss i 260 km/t. Shampoo, hvordan kan man ferie 10 og 20 år to ganger? Grattis med dagen Rider. Endret 29. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Var inne i butikken rundt 5, og deretterrundt halv 6, men så deg ikke. Så veldig mange andre som ryddet pappesker. Jeg fant ut at jeg har begynt å få hår fra navelen og nedover. Det er litt artig, nå mangler jeg bare litt på brystet så er jeg komplett Hmm.. da sto jeg nok ved juicen, på enden av hyllene med èn gang du går inn i butikken. Imorgen blir det mye kjøle- og frysevarer i tillegg til kosmetikk, så til høyre for kassene idet du går inn i butikken. Er forresten konge med hår på brystet B) Edit: forresten, gratulerer med dagen, Rider! Endret 29. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Da er starten på mitt tredje tiår et ubestridelig faktum. Vet ikke helt om jeg skal være glad eller trist. Tiden går så altfor fort, og man har aldri nok av den. Ditt tredje tiår. Du skulle bare visst hvordan jeg har det, som har levd i to årtusener. EDIT: Menneh, gratulerer så mye med dagen! Endret 29. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det må vere spesielt og bli 20 o.O Da er det nesten på tide og klippe håret og skaffe seg jobb Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Starten på tredje 20 år. Han er 20! Gratulerer med dagen!Og RoR du skal vere glad Takk! Og ja jeg er vel egentlig bare glad. Nå er jeg ved vende punktet. Jeg er på topp, men heretter går det bare sakte nedover. Edit: Tja hittil har det ikke vært så spesielt. Føler meg akkurat som jeg gjorde for noen timer siden. @Mokko: Hehe ja. Det som er litt morsomt er at om ett år er jeg 21 og da har jeg opplevd to tusenår og 4 tiår. Endret 29. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kos deg på bursdagen din RoR! Nå legger jeg meg og jeg får nok ikke postet før på fredag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg blir nærmere 30 enn 20 på mandag, du skal bare tie stille Rider Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Kos deg på bursdagen din RoR! I will. @AltF4: Men du er da ennå ung og frisk, eller er det slik at jeg må kondolere på mandag? Endret 29. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hmh, skulle gjerne byttelånt noen ar av dere. Kunne jeg lånt.. halvannet år i halvannet år? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det høres ut på deg om at det er verdens fæleste ting å bli 20, vel jeg er 6 år eldre enn deg så da kan du tenke deg hehe Haha fy fader jeg oppdaga nettopp noe med Dead Space- noe sykt fascinerende kult! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hmm... Innebærer ikke byttelåning at jeg får noe igjen? Hva har du i så fall å tilby? @AltF4: Ja huff jeg kjenner ungommen siver ut av meg for hvert sekund som går. Neida det er bare kos å bli 20, jeg følte bare for å være litt dramatisk. ^_^ Jeg tror jeg skal vente til jeg blir 26 med å bekymre meg. Endret 29. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg tar halvannet år fra deg, ergo, du blir 18.5 år mens jeg er 18. Du får flere år som ungdom i tillegg til at vi kan dra på byen sammen. Vi ville løst all verdens problemer innen to-tre timer! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jess da har jeg fått en til hekta på Open TTD Spilte det i multiplayer og greier akkurat! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Haha jeg ser det for meg. Du og jeg sitter på et eller annet utested og finner en kur for alle sykdommer og en slutt på krig sult og fattigdom. Det hadde vært noe det. ^_^ Endret 29. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Noen som vil møte meg IRL? Endret 29. juli 2009 av sirupkaramell Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ryktene går om at du er en gutt, sirup. Det er en sjanse jeg ikke tør å ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå