Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg gleder meg ekstremt til flyturen. Har nok litt flyskrekk ja, når jeg sitter i setet klar for take-off tenker jeg ikke på noe annet enn at vi kommer til å falle ned. Når vi er ordentlig oppe i lufa går det helt greit, men take-off og landing, samt turbulens - som er et rent helvete - er seriøst skummelt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er ganske morsomt å lette. Når jeg er i luften tenker jeg ikke over at jeg sitter i et fly engang, man merker jo ingenting. Husk at det mye større sannsylighet for å bli utsatt for en ulykke når du sitter på i en bil. ;)

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Jaja, jeg kan all statistikken. Men det er ikke å komme fra at det er helvetes skummelt å bli trykket opp fra bakken i en enorm fart, med masse lyd og shit. Og turbulens er hundre ganger verre. Er det noe jeg virkelig hater på denne jord, så er det turbulens.

Lenke til kommentar

Ørsta pwner!

 

Uansett, jeg har selv ikke flyskrekk, men jeg fikk litt hetta en gang når jeg var på flyet. I seterekken som var på andre siden av min seterekke satt det en eller annen fyr fra midt-østen og svetta som en gris, i tillegg til at han dreiv og fikla med noe inni jakka si. Jeg vet at det er fordommer som får meg til å mistenke en sånn fyr, men jeg kan virkelig ikke noe for å bli litt nervøs.

Lenke til kommentar

En gang jeg reiste med fly, besvimte en mann i seteraden ved siden av meg. Det stimlet med flyvertinner som fikk lagt ham opp ned i setet (antakeligvis for å få blod i hodet). Ikke husker jeg hvor lang tid det tok før han våknet. Får håpe det går bedre med deg, Mokko.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Jeg syns det er koselig å fly. Så lenge setene er behagelige.

 

Uff, det er en skummel unge her i nabolaget. Jeg vet ikke hva slags kjønn det er, men det dukker alltid opp på samme plasser som meg, og følger ofte etter meg også! Med en gang det ser meg, smiler det skikkelig ondt. Creeeepy.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg må legge meg snart, selv om jeg ikke er trøtt. Rare ting.

jeg fant deg ikke i butikken ista, når begynte du på jobb?

Idag begynte jeg 15. Imorgen (torsdag) begynner jeg 11. :)

Var inne i butikken rundt 5, og deretterrundt halv 6, men så deg ikke. Så veldig mange andre som ryddet pappesker.

 

Jeg fant ut at jeg har begynt å få hår fra navelen og nedover. Det er litt artig, nå mangler jeg bare litt på brystet så er jeg komplett :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...