Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

En heit mann, hoppet opp og ned og var så glødende heit, For i dag hadde nemlig den heite mannen vært så utrolig heldig, og fiska en lekker dame. Den dama var så utrolig glad i denne mannen. Hun ville gjøre hva som helst for å få litt av hans fulle oppmerksomhet.

 

But srsly, noen som har sett True blood? Jeg har kastet bort verdifull tid på å se den dritten. :(

 

Edit: Noen som vil spille WoW Q.Q? Pwetty plz.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

keep it comin' :D

 

edit

 

vi tar det en annen kveld hvor vi er litt mer opplagt hele gjengen :>

 

fast adjektivshistoriestund (pew!) i en egen tråd hver fredag kveld i stedet for barne-tv^^

 

jeg kan virkelig gjøre noen penger på den ideen. Jeg begynner i SHOWBIZZY :D

Endret av Erlend_E
Lenke til kommentar
But srsly, noen som har sett True blood? Jeg har kastet bort verdifull tid på å se den dritten. :(
Hvor mange episoder så du?

 

-Zealuu

Har sett fem hittil. Skal det ta seg opp eller noe? Elendig start, vertfall. Og sitter alltid igjen og lurer på om de forsøker å være morsomme men ikke klarer det. Noe som overrasker meg veldig, ettersom alle jeg kjenner elsker dette programmet. Mulig det er jeg som er kresen eller noe...

 

ShampooMacTavish: Mokey. Vi får ta det igjen en dag. :)

Lenke til kommentar

Uuuuuuuuuurg, den siste levelen fra 79 til 80 er alltid like kjedelig xD

@wh, overfører druiden, så kan mi spela :D

edit: også til deg ja xP

"En heit mann, hoppet opp og ned og var så glødende heit, For i dag hadde nemlig den heite mannen vært så utrolig heldig, og fiska en lekker dame. Den dama var så utrolig glad i denne mannen. Hun ville gjøre hva som helst for å få litt av hans fulle oppmerksomhet" starten på den uber dramatiske barne novella di?

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Uuuuuuuuuurg, den siste levelen fra 79 til 80 er alltid like kjedelig xD

@wh, overfører druiden, så kan mi spela :D

edit: også til deg ja xP

"En heit mann, hoppet opp og ned og var så glødende heit, For i dag hadde nemlig den heite mannen vært så utrolig heldig, og fiska en lekker dame. Den dama var så utrolig glad i denne mannen. Hun ville gjøre hva som helst for å få litt av hans fulle oppmerksomhet" starten på den uber dramatiske barne novella di?

Har du ikke gjort det enda? O.o

 

Ah, det stemmer. Du har ikke lest den enda. Skal sende deg den, jeg. HEHEHE.....he.

Lenke til kommentar
Hva er det du ikke liker med True Blood, Wildheart?

Som jeg sa. Jeg sitter alltid igjen og lurer på om de forsøker å være morsomme, men ikke helt klarer det. Jeg tror det er spesielt Tara som skaper denne "stemningen" over det hele. Hadde ikke helt sansen for effektene heller (som tennene). Men nå har jeg jo bare sett fem episoder. Det må jo være noe ettersom alle elsker serien.

 

Er forresten utrolig glad jeg ikke kan høre tanker. Jeg hadde klipt av meg ørene og stukket ut øynene med gaffel av frustrasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det som ikke er så knall er at jeg faktisk begynner å få en normal døgnrytme. Jeg er til og med trett nå.

Jeg har ligget i senga i en halvannen time og hørt på musikk og jodlet. Hele stammen her bestemte swg for å legge seg tidlig, siden vi skal dra imorgen. Jeg som stå opp kl 1 får nok ikke sove før om 1-2 timer :( får vel sjwkke om jeg har noe flått på kroppen. (see whatt i did there?)

 

edit: tennene kan jeg være enoig i. De sitter altfor sentralt, eller nærme midten. Noe jeg heller ikke liker så godt (mer en liten tanke), er at de kan filme vampyrene. Dette har sikkert noe med at jeg elsker elsker Being Human dog..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...