kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Alle bildene fra 4scrape kan du (AFAIK) laste ned her: http://blog.desudesudesu.org/wp-content/up...rape.sql.tar.gz Kilde: Desudesudesu-bloggen Edit: Tok feil. Jeg var mistenksom pga. filstørrelsen, og det viser seg at alle bildene har en størrelse på ~150Gb. Endret 29. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Laland: Ei på facebooken min som hadde en status som kanskje kan interessere deg! "du finn mæ toppløs på svaberg i kragerø lamme ho xxx den her uka" Ta med kamera Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Huff nå gikk det så sakte med tog her at jeg har begynt å bygge fly! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Toget går så sakte at det ikke er kommet til Tromsø enda (Går ikke lengre enn til Narvik.) Endret 29. juli 2009 av djing0 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Taco er syyykt godt EDIT: Jeg vant i settlers i dag og Men i morgen må jeg stå opp halv 7 for dra hjem fra ferie Endret 29. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 NEEEEI! 4scrape er nede for godt.. Et minutts stillhet for å ære Hark,og hans fantastiske kreasjon, 4scrape. Neeeheheheheeeeii Detter er noe av det værste som har hent meg på nette, og helt sikkert mange andre også.. R.I.P 4scrape. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hadde ikke det store forholdet til 4scrape men jeg kan tenke meg at det var en fin side... R.I.P! Kanjse jeg laster ned den mappen med alle bildene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 RIP det fine været i Kragerø. Imorgen drar vi hjem! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Damn, Voddler (spotify for film og serier o.O) har begynt og dele ut invites til lukket beta! Men bare til kunder av et svensk bredbåndsfirma Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) næææææi EDIT Kanskje vi kan pushe noen invites utifra dette svenske bredbåndsfirmaet, i og med at det er svensk ^^ Endret 29. juli 2009 av Erlend_E Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Lite liv her idag. Er folk så slitne etter jobb/gaming/sol/ferie at de ikke orker å henge på forum om kvelden? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Fant en blog hvor de sier at de deler ut 20 invites hver dag! http://blog.voddler.com/ EDIT: Gå på voddler.com og registrer deg får og veremed i trekningen. Håper jeg får Endret 29. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Safir Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Lite liv her idag. Er folk så slitne etter jobb/gaming/sol/ferie at de ikke orker å henge på forum om kvelden? Joooda! Jeg er er her. >:3 Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 vi vel først ha noe å prate om da :> Jeg begynner med .... En adjektivs historie En ......... mann, hoppet opp og ned og var så .......... For i dag hadde nemlig den ........... mannen vært så .......... heldig og fiska en ........... dame. Den dama var så .............. glad i denne mannen. Hun ville gjøre hva som helst for å få lit av hans ........... oppmerksomhet. Svar på den ;> Post en ny etterpå ^^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Halve moroa med adjektiv historie er jo at historien er hemmelig til alle har sakt 1 adjektiv Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Erlend_E: Hadde det ikke vært lurere å bedt om adjektivene før du fortalte historien? Joooda! Jeg er er her. >:3 Det var hyggelig å høre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå