Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ohh nå går multimilliardær drømmen min i oppfyllelse som transport magnat! Du tjente din første milliard på OpenTTD? nei jeg utvider før jeg kommer så langt:-) Kan du PM'e meg savegamen din? Vil se åssen det går. ^_^ Hehehe en 3 åring med fargestifte kan sikker gjøre det bedre enn meg Så lenge jeg tjener penger er jeg happy! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva er openTTD? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Open Transport Tycoon Deluxe. Veldig gammelt spill. Men få spill nå til dags kan måle seg med kompleksiteten til spillet! http://www.openttd.org/en/ Om du er interesert i å lære mer om det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Open Transport Tycoon Deluxe. Gamle togspillet bare at nå er alle vognene kabrioletter, derav "Open". Endret 29. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 "Open" siden noen tok seg tid (et år) til å skrive om Transport Tycoon Deluxe til C++. Spillet er MYE mer åpent nå enn det var i 1994. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Benny du visste ikke at det var koffein i kaffe - alt du sier må tas med en klype salt Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) JAMEN I HELVETE SÅ DERE SKULLE MOBBE MEG PÅ GRUNN AV DET DA!! Edit: Hmm.. Jeg mobber jo andre, så jeg får tåle det. Endret 29. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skal bort og se Harry Potter med en kompis snart. Blir min gang nr. 2. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Eg vil og se Harry Potter en gang til.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 JAMEN I HELVETE SÅ DERE SKULLE MOBBE MEG PÅ GRUNN AV DET DA!! Edit: Hmm.. Jeg mobber jo andre, så jeg får tåle det. Det var siste gangen, jeg er egentlig en snill fyr. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 JAMEN I HELVETE SÅ DERE SKULLE MOBBE MEG PÅ GRUNN AV DET DA!! Edit: Hmm.. Jeg mobber jo andre, så jeg får tåle det. Det var siste gangen, jeg er egentlig en snill fyr. Det gjør meg da ikke noe. Jeg er bare veldig "bombastisk". Med andre ord lager jeg fort storm i et vannglass. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skal jeg ta teoriprøven for MC imorgen, eller skal jeg lese mer å ta den etter helga? Føler meg rimelig trygg på stoffet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 JAMEN I HELVETE SÅ DERE SKULLE MOBBE MEG PÅ GRUNN AV DET DA!! Edit: Hmm.. Jeg mobber jo andre, så jeg får tåle det. Det var siste gangen, jeg er egentlig en snill fyr. Det gjør meg da ikke noe. Jeg er bare veldig "bombastisk". Med andre ord lager jeg fort storm i et vannglass. Hehe nei da, tror ikke egentlig det jeg bare kommer til å glemme det snart uansett, så da kan jeg like gjerne si jeg skal slutte og stå frem som en knakende fin kar Mammakamel, ta den i morgen. Og lykke til! Fått oppkjøring i år? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nå har jeg spist egg og bacon. Naaaaam. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Huff ga opp sist save nå... Nå skal jeg bli skikkelig olje magnat og connecte alle oljebrønner til et kraftverk... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Huff ga opp sist save nå...Nå skal jeg bli skikkelig olje magnat og connecte alle oljebrønner til et kraftverk... Stå på. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 har nå 3 stk tog 3 brønner til et kraftverk maks lån i banken og bygger ut så snart jeg har råd Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Pappa har diabetes, og er og prøver å få seg en resept på tamiflu nå. Skal til Kreta i morgen, Hellas har visstnok kommet på listen over "kanskje ikke så lurt å reise hit"-land.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 JAMEN I HELVETE SÅ DERE SKULLE MOBBE MEG PÅ GRUNN AV DET DA!! Edit: Hmm.. Jeg mobber jo andre, så jeg får tåle det. Det var siste gangen, jeg er egentlig en snill fyr. Det gjør meg da ikke noe. Jeg er bare veldig "bombastisk". Med andre ord lager jeg fort storm i et vannglass. Hehe nei da, tror ikke egentlig det jeg bare kommer til å glemme det snart uansett, så da kan jeg like gjerne si jeg skal slutte og stå frem som en knakende fin kar Mammakamel, ta den i morgen. Og lykke til! Fått oppkjøring i år? Takk, det får jeg ikke vite før fredag. Da har jeg siste kjøretime. Jeg får oppkjøring i år, men det blir ganske sent så jeg får ikke kjørt noe særlig i år tror jeg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 NEEEEI! 4scrape er nede for godt.. Et minutts stillhet for å ære Hark,og hans fantastiske kreasjon, 4scrape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå