Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Så kan jeg invitere alle jeg kjenner på KAFFEPARTY. \o

 

Det må være morsomt å kunne lage forskjellige typer kaffe.

Jeg har kun en Moccamaster, presskanne og kaffekvern som "utstyr", og jeg vet ikke helt hva jeg kan lage med det enda.

 

Har kun testet noen forskjellige kaffebønner med forskjellig smak.

Leste en oppskrift på "mint-kaffe" forleden dag, hvor man skulle ha After Eight i kaffen.

 

Tenkte selfølgelig at dette måtte smake himmel, After Eight er trossalt en av mine absolutte favoritter innen sjokoladehimmelen.

Testet det i går, og det smakte drit, det var ekkelt som fy!

 

Klarte å pine meg selv igjennom en hel kopp, skuffelsen ville ikke synke inn.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe jeg syns ikke det var særlig skummelt jeg! Når (nå begynner det jo å bli noen år siden, men var vel rundt 20?) jeg spilte Silent hill 2 turte jeg ikke spille det etter rundt 6 fordi det da begynte å bli mørkere ute. Resident Evil har etterhvert gått over til ren action, men RE 4 hadde noen momenter som var shit-in-my-pants fremkallende, men i RE 5 var de borte.

 

Det jeg savner i survival horror nå er hjernetrim. SH 2 hadde et par oppgaver jeg sleit noe infernalsk med, og husker de eldre RE-spillene også hadde små og store oppgaver jeg måtte tenke meg om for å løse.

 

Om å ha fullført Dead Space:

Noe jeg må si jeg satte veldig stor pris på var at man får begynne nytt spill med utrustningen man hadde når man fullførte det. Riktignok på samme vanskelighetsgrad men det er digg for det. Ny drakt får man også, men har ikke fått sjekka den ut enda

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...