Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

STFU

Nå laster jeg ned The Matrix bare for å forstå spøken til AltF4. :p

Det var ingen spøk. Du visste ikke at det var koffein i kaffe, ergo du ble rimelig overrasket når du ble servert dette hellige fakta.

I matrix lever man i en illusjon uten å være klar over, men man hadde nok blitt litt overrasket av å få det fakta servert også. Capiche?

Syntes det var en nokså god sammenligning jeg av altf4 :D

(Tenkte helt feil og trykket alt+f4, noe som resulterte i et nokså lukket gamer-vindu) :p

Lenke til kommentar
Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

STFU

Nå laster jeg ned The Matrix bare for å forstå spøken til AltF4. :p

Det var ingen spøk. Du visste ikke at det var koffein i kaffe, ergo du ble rimelig overrasket når du ble servert dette hellige fakta.

I matrix lever man i en illusjon uten å være klar over, men man hadde nok blitt litt overrasket av å få det fakta servert også. Capiche?

Syntes det var en nokså god sammenligning jeg av altf4 :D

(Tenkte helt feil og trykket alt+f4, noe som resulterte i et nokså lukket gamer-vindu) :p

Takk takk.

Ah, du tenker på meg også? Jeg er smigret ^_^

Lakus, den begynner å bli gammel.. :p

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke annet enn fundere på hvor mange som døde før de fant ut hva som skulle til for å gjøre kaffebønna brukenes til noe.

Når det er oppe vil jeg bare takke alle som døde for kaffen.

Det finnes vel ikke noen baristaer på forumet?

Jeg vurderer aktivt å ta det som et ettårig kurs, bare for å ha det. :p

Du visste ikke at det var koffein i kaffe, og du har ikke sett The Matrix? Uffameg Benny, er du stokk dum? :p

Burde jeg?

Det er allmennkunnskap.
Lenke til kommentar
Jeg vurderer aktivt å ta det som et ettårig kurs, bare for å ha det. :p

Det ville vært et meget bra valg. Kaffe er noe de fleste liker, og drikker det aktivt i løpet av en dag.

Jeg har drukket kaffe de siste fem årene, men jeg har nettopp fått interessen for det "lille ekstra".

Har nettopp kjøpt ny presskanne og kaffekvern. :D

samtidig som at jeg kjøpte masse te-utstyr, har mye å lese og kjøpe nå.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Så kan jeg invitere alle jeg kjenner på KAFFEPARTY. \o

Edit: Kaffe er supergøy og spennende, samme med te. Jeg er amatør-barista, om du vil kalle meg det, jeg kan lage ganske mange typer kaffe, og om jeg har en espressomaskin og en melkeskummer kan jeg lage magi. Flytende, sådan.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...