Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ber alle som skal delta på forumtreffet si hvilket klokkeslett det passer for dem å komme på her.

Æsj. Jeg vet ikke om det kjipeste er at jeg ikke aner om jeg får meg jobb til høsten eller om at jeg ikke får blitt med på forumtreffet fordi jeg kanskje skal begynne i ny jobb den dagen!

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen! Drømte dere søtt om iharal? :p

*snip*

Noen ideer til GTA IV Machinima?

Lær deg å drifte, og IKKE film TV-skjermen. Drifte-videoen din sugde.

1. Det var bare øving, smarten. Kan ikke du lese?

2. Jeg kan ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Hva ville vært så farlig hvis jeg skulle jobbet med mennesker? Og nøyaktig hva tenker på du da, statsminister eller sykepleier? :3
Hva som helst som har med interaksjon med andre mennesker å gjøre.

Forøvrig er déjà vu tett linket til sykdommer som angst, schizofreni og splittet personlighet (nei, de tingene er ikke det samme, tenk!). Men det er ikke det samme som å si at det er den eneste grunnen til at de oppstår. Det er flere teorier som akkurat nå virker like sannsynlige, men den mest populære er den at korttidsminnet ditt har "lagret" noe i langtidsminnet som har blitt forvridd, fordi minner må bearbeides før de lagres i langtidsminnet ditt, og slike "korrupte" minner kan føre til en déjà vu-følelse selv om man aldri har vært et sted før, fordi minnet ikke er ferdig bearbeidet.

Lenke til kommentar
Mulig det blir plass til deg om du finner det ut litt senere, AltF4. Om jeg f.eks beregner at det kommer 13 folk, og bestiller 3 bowlingbaner hvor det er plass til 5 folk på hver, blir det jo plass til to folk som slenger seg på til slutt :)

Hm. Så det går an for meg å svare deg nærmere helga?

http://www.giantbomb.com/news/we-played-borderlands/1590/

Helvete, jeg begynner å bli hypa. Hater å bli hypa :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...