Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg hater laptopen til min mor. En treg, gammel Lenovo maskin med så mye bloatware og ressurskrevende "nytteprogrammer" at det er til å bli kvalm av. Har prøvd å installere en printer (Lexmark X4550) på den i snaut to timer nå, men den gang ei. Kan legge til at det tok i underkant av fem minutter å gjøre det med min laptop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Settlers frå Catan er kjempegøy! Det og Alhambra er mine favorittbrettspel, men Carcassone er artig også.

Carcassone er teh shit!!!! Har spilt det med utvidelses sett i festilge lag :) Det er kjemepe fun!

Visste ikke at det fantes mer en 1 utvidelse til settlers...

Lenke til kommentar

Du har Byer og riddere, Sjøfarere, noen småting som jeg ikke husker hva heter og Setllers von Catan: das buch, som inneholder et lass med morsomme og umorsomme spillemuligheter med et lass av forskjellige brikker og slikt. Diamantfelter, jungelfelter, dragefelter, vulkanfelter...

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Va med den starfarers of catan du pratet om da?

Det er et eget spill som er løst knyttet til Settlers. Noen av de samme grunnreglene men her styrer du et romskip og skal bosette deg på fremmede planeter og bli venner med andre alienraser.

http://www.boardgamegeek.com/boardgame/1897

Likte forsåvidt ikke Public Enemies selv. Var rett og slett kjedelig til tider! Ikke er jeg glad for den digitalfilminga heller, er like før du ser sminken på folka.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hmmm...da tok batteri nummer 2 kvelden på PCen. Hadde sånn ca halvparten igjen på det, da det plutselig gikk svart. Satt i ladekabel, men PCen ville ikke på. Tok ut av batteriet og da virker det. Samme skjedde for et halvt år siden. PCen er et og et halvt år gammel - kanskje noe galt med den? Tror ikke jeg gjør noe galt :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...