Psykake Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hva skjer med alt hatet da? Har alltid hatt intrykket om at det ikke var barneskole tendenser her.. Personangrep = Mobbing. Uansett hvordan man vrir eller vender på det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du har nok større sjanse for svar hvis du leter i denne tråden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nå går jeg på rommet med skrivebok og lesebok. Heh. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg skulle gjern ha hatt et bilde av Notodden-skiltet. Akkurat nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Også trenger jeg navnet på et skikkelig bluesband Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hva skjer med alt hatet da? Har alltid hatt intrykket om at det ikke var barneskole tendenser her.. Personangrep = Mobbing. Uansett hvordan man vrir eller vender på det. Personangrep er ikke nødvendigvis mobbing. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Mamma skal ha PCen min nå, såå.. God natt, og drøm søtt. (Om iharal ) Endret 28. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg vant Monopol. I morgen skal jeg på utflukt til Tønsberg, så jeg tror faktisk det ble ytret et ønske om at jeg skulle legge meg snart. Forresten er mine to kusiner og besøker meg her på hytta. Forresten, festlig historie om dine foreldres venner, Benny. Personangrep er ikke nødvendigvis mobbing. Det har du rett i. Arbeidstilsynet definerer mobbing slik: Det er mobbing når en person gjentatte ganger og over tid utsettes for negative handlinger. Dette kan dreie seg om trakassering, plaging, utfrysing, sårende erting o.l. Det er typisk for situasjonen at offeret ikke er i stand til å forsvare seg. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Shit! Da er jeg en mobber :o Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Shit! Da er jeg en mobber :o Da foreslår jeg at du slutter med det. Legg merke til at mobbing er gjentatte handlinger, noe Neptjune ikke så ut til å ha fått med seg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ahhhggggrrrrr. Jeg hater den Amy McDonald dokka på Spotify. Vet ikke hvem som er verst, hu, eller Daniel Lindström... Jeg har snart drukket opp Smirnoffen min... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ingen som vil kommentere bula mi? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ingen som vil kommentere bula mi? Jo da! Du har ei fin bule der. Har du tv på rommet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Joda, der kan du sikkert kose deg mye med hardcore brettspill og hardcore gaming på den hardcore laptopen din. Sleng inn en TV, og jeg gir deg tommel i været. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ikke lett å finne bursdagsgave til venner. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 ^_^ Det eneste "gaming" gearet jeg så der var laptopen... Jeg vant settlers of catan tidligere i dag! Det er gøy og vinne Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Settlers frå Catan er kjempegøy! Det og Alhambra er mine favorittbrettspel, men Carcassone er artig også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Er en jævel i settlers selv faktisk. Min svoger og søster har vel rundt 20 forskjellige Settlers of Catan-varianter hjemme. Selv har jeg Starfarers of Catan, liker nesten det enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå