Villanden Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Haha. Nice one, Benny. Personlig ville jeg blitt fornærmet hvis noen begynte å le hvis de så meg naken, men det har vel noe med alderen å gjøre. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Klarte nesten å selge Samsung LE70F96BD (pris 349 999,-) til en av Sørlandets rikeste personer idag. Men han syns den ble for stor... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Fant du kameraet da? Ble det noen gode bilder? ^_^ Yeah, you wish! Neida, jeg skal ta bilder av "nerdebulen" min, for å vise HCG hvor awesome den er. B) Lager forresten en "Din nerdebule"-tråd nå. Eller finnes det allerede en slik? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, Benny! Btw, bulen er langt fra ferdig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, Benny! Btw, bulen er langt fra ferdig. Ja hvada? Det finnes en slik tråd? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Klarte nesten å selge Samsung LE70F96BD (pris 349 999,-) til en av Sørlandets rikeste personer idag. Men han syns den ble for stor... Å fytti helvete.. :o Jepp. Linkylinky pl0x. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Han valgte heller toppmodellen fra Pioneer istedet (PDP-LX6090H KURO), den 60", hvis jeg ikke husker feil nå. God TV det også da. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 @Benny: Nerderommet er ikke ferdig, men kan poste bilder. Pics, pics, pics! Edit: Vil bare forsikre meg om at mitt rom er kulere enn ditt. (Neida ) Bare hvis tre brukere til skriver #HCGPics i posten sin. Det er ikke twitter dette her Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Han valgte heller toppmodellen fra Pioneer istedet (PDP-LX6090H KURO), den 60", hvis jeg ikke husker feil nå. God TV det også da. Det er en 40" versjon av den Samsung TV'en også er det ikke? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jan Harald, da. Hvor er den jævla dumme linken nå da!? Endret 28. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er en 40" versjon av den Samsung TV'en også er det ikke? Stemmer. Heter le40f96bd. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er en 40" versjon av den Samsung TV'en også er det ikke? Stemmer. Heter le40f96bd. Og den er visstnok ganske så snasen har jeg hørt? Tenkte å kjøpe den selv, men en bruker-anmeldelse på komplett.no skremte meg ved å fortelle at det kun er Get sine signaler (eller et annet selskap) som mottas optimalt når det kommer til HD, og at det ved andre signal-innstillinger kan bli hakkete bilde o.l. Vet du noe om det? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Benny, lag tråd. Will do. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har bare erfaring med 70", men tipper at 40" er ganske lik i spesifikasjoner. Så da kan du forvente deg utrolig skarphet i bildet, varme farger og null etterslep. Og legg til LED-bakgrunnsbelysning, så sitter du igjen med en knall god TV. Ang signaler, så får du ganske gode signaler med HD-boks fra Viasat/Canal Digital også. Mulig Get er hakket vassere, men det er ikke mye om å gjøre i så fall. Så lenge du holder deg unna scart-boksene, så vil du sitte igjen med godt bilde uansett. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 HCG: http://www.innlegg.no/index.php?act=Search&CODE=getnew Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har bare erfaring med 70", men tipper at 40" er ganske lik i spesifikasjoner. Så da kan du forvente deg utrolig skarphet i bildet, varme farger og null etterslep. Og legg til LED-bakgrunnsbelysning, så sitter du igjen med en knall god TV. Ang signaler, så får du ganske gode signaler med HD-boks fra Viasat/Canal Digital også. Mulig Get er hakket vassere, men det er ikke mye om å gjøre i så fall. Så lenge du holder deg unna scart-boksene, så vil du sitte igjen med godt bilde uansett. Ah, for jeg har sett den til utrolig god pris. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå