Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg sa nå bare at litt kritikk ikke skader noen. Om jeg spammet ned forumet og noen sa til meg "Faens tard, slutt å spamme." hadde det tvert i mot hjulpet meg mot å ikke spamme.

@Eplefe

Så du reagerer bra på negativ forsterkning? Er det ikke du som whinet om at folk angrep deg på GR fordi du var idiot før

Dette var faktisk veldig bra. Jeg fortjente å bli kalt en idiot, lagde ny bruker pga det og er nå en god bruker på GR. Happy day.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller man kan få ham til å slutte. Hvis man virkelig gikk inn for det hadde nok Toman sluttet med å prate tull.
Hva i all verden for argument ER det der? Helt alvorlig? Man tar slikt opp på PM, man rotter seg ikke sammen mot en spesifikk bruker, og man skal i hvert fall ikke prøve å forsvare slik oppførsel en gang. Det hører ikke hjemme noen plass, hverken på internett, eller i (andre) offentlige rom.
Lenke til kommentar

Som jeg sa ovenfor. Jeg skjerpet meg på GR når folk gikk mot meg. Men det er vel egentlig bare ttk som har kommet med personangrep mot ham. Jeg har sendt ham pm hvor jeg sier hva jeg mener o.l men aldri sagt noe jeg kan huske som ligner på personangrep.

Lenke til kommentar
Som jeg sa ovenfor. Jeg skjerpet meg på GR når folk gikk mot meg. Men det er vel egentlig bare ttk som har kommet med personangrep mot ham. Jeg har sendt ham pm hvor jeg sier hva jeg mener o.l men aldri sagt noe jeg kan huske som ligner på personangrep.
Men det gjør det ikke til en bedre idé å gå kollektivt i mot en bruker.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Søsteren min freaka ut helt da hun oppdaget at jeg har hår under armene. :rolleyes:

Samme skhedde meg med. 4 stykker som freaka heltut i Kroatia. Etter det så har de sett at jeg har hår på tissen flere ganger tydlighvis og, men det kan umulig stemme.

Gud forby at noen av dere skal jobbe med mennesker.

Well said. Synea det er dårlig gjort å "rotte seg sammen" mot Toman. Han er hyggelig, selv om han er en smule trangsynt og tåler ikke overhode å bli kalt fanboy. Og kan je få førsteposten til Teletubiekid sin tråd?

Lenke til kommentar
Slettet? :o

Kan noen sende meg førsteposten? Alt ttk skriver er genialt.

Kan sende deg førsteutkastet som ble slettet;)

Sende til meg også? :w00t:

Gief!!!!

Kan alle dere sølvgutter slutte og sitere teksten og ikke vere så seriøse. *bilde av jokeren som sier "why so serious?"*

Lenke til kommentar
Men det gjør det ikke til en bedre idé å gå kollektivt i mot en bruker.

Det har jeg heller ikke gjort. Jeg syns Toman er dum, ja, men jeg har ikke sendt noen personangrep mot ham.(Or.. wait. Did I just do?) ttk sin tråd var morsom, men ikke noe mer.

Og ja, Toman er faktisk hyggelig :)

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

HELVETE! Dere aner ikke hva jeg nettop stelte i stand..

Mamma og pappa har besøk av noen skikkelig gode venner som vi ikke ser så ofte, og mamma hadde laget skikkelig god mat og greier. Uansett, jeg skulle opp å finne kameraet vårt, så jeg opp trappa bare iført håndkle. Og gjett hva jeg gjorde.. Jeg tråkket på håndkleet akkurat når jeg nådde toppen av trappa. PLASK! Der lå jeg, naken, foran besøket til mamma og pappa... -.-

Vi lo oss bare ut av det, heldigvis, men GUD så flaut!

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...