Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gud forby at noen av dere skal jobbe med mennesker.

Var den siktet til meg?

Ja. Og Teletubbiekid.

Gjetter på at den var for oss begge? Han mener det ikke burde være noen rammer; jeg er i overkant? Vel, vi vet hvordan det kan gå på nettet. Anonymitet+ingen autoritet=madness.

Mja, ikke egentlig så mye til deg. Jeg regner med at du er i stand til å begrense den snillismen din når du ikke har på deg moderatordrakt, som seg hør og bør, forøvrig.
Å gre alle under samme kam
Unnskyld, men jeg må. Det heter å "skjære alle over en kam", ikke gre under/over eller andre syke, forvridde varianter.
Lenke til kommentar
Du skrev dette:
Men du gjør det.

Ergo, du antyder at han gjør det opptil flere ganger aktivt. Det er feil ifølge ham selv.

Han sa selv at han hadde bannet i det siste.

Var den siktet til meg?

Ja. Og Teletubbiekid.

Ok, hvorfor?

Lenke til kommentar
(og soyaburger til lillebror sin kjæreste).

Wtf, hvilken av dem?

Ronja is back. Jeg vet ikke hva som skjedde med Mari/Julie/hun andre/hun rødhårede/hun med gjennomsiktig topp på cam. Men Ronja har vært her i hele dag (på rommet, mamma tvang dem til å ha døren åpen etter å ha dunket i TAKET en gang) og spiste middag hos oss. Hun ble åpenbart impressed da jeg visste da en lakto-ovo vegetarianer var, og de andre rare veggistypene.

Ok, hvorfor?
Fordi negativ forsterking (les en bok om barneoppdragelse/hundetrening) i den graden der har ikke vært praktisert i Vesten siden gapestokkens dager, og jeg hadde synes det var trist om du og TTK fikk viljen deres og gjeninnførte den.
Lenke til kommentar
Å gre alle under samme kam
Unnskyld, men jeg må. Det heter å "skjære alle over en kam", ikke gre under/over eller andre syke, forvridde varianter.

Takk for den, alltid vært litt usikker der..

Han sa selv at han hadde bannet i det siste.

Da ville det vært mer korrekt å si "Men du har gjort det" eller "Men du gjorde det".

Edit: fjernet stor sitering

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Jeg sa nå bare at litt kritikk ikke skader noen. Om jeg spammet ned forumet og noen sa til meg "Faens tard, slutt å spamme." hadde det tvert i mot hjulpet meg mot å ikke spamme.

@Eplefe

Så du reagerer bra på negativ forsterkning? Er det ikke du som whinet om at folk angrep deg på GR fordi du var idiot før? Det er negativ forsterkning. De tror at så lenge de sparker deg så HOLDER du deg nede. Det er det dere gjør her, bare i mindre skala. Men hvis du ikke forstår det grunnleggende og pedagogiske bak det diskuterer jeg strengt tatt med en vegg.
Ronja is back. Jeg vet ikke hva som skjedde med Mari/Julie/hun andre/hun rødhårede/hun med gjennomsiktig topp på cam.

spotify:track:4kn624QpbAGMuFSEX25rN5

Hils ham 8D

K9z. De er på rommet igjen, men skal hilse når de kommer ned. 8D
Lenke til kommentar

Tillate personangrep? Det er ingenting å diskutere engang. Hvis ikke folk klarer å holde seg til sak, og føler de må hakke på personen istedenfor, har de ikke noe å gjøre her.

Oh, nå er et min tur.

*Løpe tilbake til Monopol-brettet.*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...