Mokko Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Slettet? :o Kan noen sende meg førsteposten? Alt ttk skriver er genialt. Kan sende deg førsteutkastet som ble slettet;) Sende til meg også? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Selvsagt gjør det det. Om noen oppfører seg som en idiot kan personangrep(som dere så fint kaller det...) hjelpe med å få vedkommende til å slutte med å være en idiot. @Laland Endret 28. juli 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Send me, Tubbie! Sende til meg også? Sendt snart;3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 ..eller så kan det svartmale en bruker på grunn av en feil eller to. Om personangrep plutselig skulle bli "lov", så ville definisjonsregler og grunnlag for klagen bli så vage, hinsides og fjerne at enhver bruker risikerer å bli hengt ut på grunn av en feil, uenighet eller missforstått kommentar. hvor var det positive sa du? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 En setning jeg er glad i er "da syns du feil". Å tillate/lage unntak for personangrep fører ikke til noe positivt for forumet. Vi har jo hatt så mye positiv utvikling her, at kanskje det hadde vært like greit å veie opp med litt negativ? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 ..eller så kan det svartmale en bruker på grunn av en feil eller to. Om personangrep plutselig skulle bli "lov", så ville definisjonsregler og grunnlag for klagen bli så vage, hinsides og fjerne at enhver bruker risikerer å bli hengt ut på grunn av en feil, uenighet eller missforstått kommentar. hvor var det positive sa du? Nå har ikke akkurat Toman gjort en feil eller to. Han har etter gjentatte oppfordringer fortsatt med å irritere mange brukere på forumet. I lignende tilfeller syns jeg personangrep kan være helt ok. Folk som gjør en feil eller to blir heller ikke hengt ut. Det positive er at den aktuelle brukeren kan lære etter å ha blitt hengt ut litt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gud forby at noen av dere skal jobbe med mennesker. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nei nå synes jeg vi skal snakke om noe mer interessant, som f. eks den deilige grillmaten jeg nettopp har spist. Marinert Flintstek med ris, grillsalat og bernaise. Mmmmm... yummy. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Nå har jeg måkt hos minkene og klippet plenen hos morfar, i tillegg til å stikke ned til Stavanger for å ta MR. Man kan jo lage en techno-låt av de lydene man hører inni der.. Nei jeg har blitt hektet på OpenTTD... Tøft. B) Endret 28. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gud forby at noen av dere skal jobbe med mennesker. Var den siktet til meg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gud forby at noen av dere skal jobbe med mennesker. Gjetter på at den var for oss begge? Han mener det ikke burde være noen rammer; jeg er i overkant? Vel, vi vet hvordan det kan gå på nettet. Anonymitet+ingen autoritet=madness. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Så litt gjennom retningslinjene, og banning er faktisk ikke lov. Laland har brutt dem! :o Hihi. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Der har vi enda en fail retningslinje. Burde stått "banning i overdreven grad" elns. Jeg vet nesten ikke om et levende menneske som ikke banner. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hva er det som har skjedd her naa? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Husker jeg tenkte meg om før jeg postet, men jeg var i overkant glad. Skal jeg redigere det bort? Noen som føler seg støtet? :-) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg gjør ikke det, så nå vet du om en iharal3. (eller jeg gjør det i enkelte smertefulle situasjoner) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg gjør ikke det, så nå vet du om en iharal3. (eller jeg gjør det i enkelte smertefulle situasjoner) Da gjør du det ;-) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Men det var bare to ganger. Greit jeg gjør/gjorde det litt, men prøver å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Nei det gjør jeg vel **** ikke. Edit: Jeg har ennå ikke bannet. Endret 28. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå