Lakus Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Me too, me too, me too, mewtwooo! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Me too, me too, me too, mewtwooo! Gjort det nå:# Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 *snip*(når moderatorene har lagt seg, kniz)*snip* Da blir vel ikke det en tråd som lages med det første? :-) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Wait what? Er du et slikt nattdyr som sover fra 05.00 til 19.00 også? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Moderatorer sover med et øye oppe hele tiden, hvis vi først sover. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg husker jeg brant meg på det en gang. Husker ikke helt hva det var jeg hadde posta, men det kom plutselig en moderator ut fra ingensteds midt på natta og sletta innleggene mine =C Endret 28. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Vurderer å logge inn som "vis som frakoblet".. Da blir jeg en ekte ninja. Endret 28. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Haha, så posten til ttk nå. Den var sabla genial Dumt at den ble slettet Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Mm. Synes at personangrep burde godtas hvis det er for the greater good=/ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Spesielt bildet var fantastisk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Mm. Synes at personangrep burde godtas hvis det er for the greater good=/ Personangrep uansett grunnlag strider imot retningslinjene. Hvis du ikke kan se lenger enn det tror jeg ikke moderatorstillingen er noe særlig for deg ;] Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Retningslinjer kan vel forandres, om folk flest vil det. Ikke at folk flest faktisk vil dette, men om veldig mange plutselig bestemte seg for å få fjernet en retingslinje hadde det vel vært en mulighet for det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Muligheten er der, uten tvil. Viljen til å gjennomføre det er mindre. Er det noen av retningslinjene du reagerer på? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ja, personangrep-regelen. Eller, personangrep burde jo selvsagt ikke være lov. Men i Tomans tilfelle har han blitt advart og fortalt at han irriterer folk 100 ganger. Likevel fortsetter han i samme stil. Det er også umulig å ha en diskusjon med ham, da du kan regne med at han sannsynligvis ikke kommer til å svare deg. Om han svarer deg er det som regel et "stråmann"-svar. Poenget: Dere har er et feil syn på personangrep. Vi påpeker bare at Toman er en tard pga det og det. Når noen oppfører seg som en idiot får de tåle å høre det. Endret 28. juli 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Offentlig konfrontasjon er uansett ikke riktig, en PM til gjeldende bruker og/eller en mod hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Riktig det Sputnik sier. Bare fordi du er uenig med og/eller blir frustrert av en bruker trenger du ikke uthenge ham offentlig. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Mm. Synes at personangrep burde godtas hvis det er for the greater good=/ Personangrep uansett grunnlag strider imot retningslinjene. Hvis du ikke kan se lenger enn det tror jeg ikke moderatorstillingen er noe særlig for deg ;] Jeg ser at personangrep er tabu på dette forumet, men jeg synes at den regelen burde kunne ses bort ifra i enkelte tilfeller:3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 En setning jeg er glad i er "da syns du feil". Å tillate/lage unntak for personangrep fører ikke til noe positivt for forumet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jammen det er jo så deilig :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå