Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der forsvant 31 innlegg som gikk på uthenging av en bruker og diskusjon rundt det.

 

Hold dere til retningslinjene.

 

Innlegg inneholdende banning, flaming, personhets og anklager om fanboyisme og lignende tolereres ikke. Det samme gjelder andre innlegg som bidrar til å skape en negativ stemning.

 

Bruk rapporter-knappen p_report.gif hvis dere ser noe som bryter med retningslinjene så vil vi ta oss av saken, ikke ta loven i egne hender.

Lenke til kommentar

I løpet av helgen spiste meg og Zealuu biff med pommes frites og bernaise, hjemmelaget pizza (courtesy of me), laksefilet med rømmesaus og kokte poteter, og i går lagde mamma spaghetti med kjøttsaus. Om nom. Og i dag - kylling og pommes frites (og soyaburger til lillebror sin kjæreste).

Lenke til kommentar

Hjemmelaget pasta! Copy paste folkens:

 

Skjær opp hvitløk i tynne skiver og varm de på middels varme i olivenolje(ca 5 min). Rør rundt, pass på å ikke svi.

 

Ta ut hvitløken, oljen er nå full av hvitløk.

 

Putt oppi en boks med hakkede tomater(gjerne den som er med oregano). For deg som vil ha den fastere i fisken(uttrykket altså, ikke noe fisk oppi), bruk en spiseskje Tomatpure.

 

SKjær av kjøttet av en halv kylling(butikkgrillet) og ha oppi.

 

Kok pasta, bland og digg! Dette er helt konge, og må bare prøves av alle og enhver. Bruk svin hvis du vil og ha oppi nesten alt mulig.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Den tråden røk fort, teletubbiekid. Men jeg fikk meg en god latter :)

 

In other news... Jeg skal se Brüno i kveld, noen som har sett den?

Bruno eier hardt! Veldig morsom :)

 

Tråden til ttk? Hvor er den?

 

Godt å høre :) Da gleder jeg meg. Tråden ble slettet innen 2 minutter, dessverre. Det var ordentlig kvalitetspropaganda.

Lenke til kommentar
Jeg er tilbake fra 5 dager på Sørlandet. Ser dere diskuterer moderatorer, det er vel på tide med noen nye ansettelser. Er det kommet noen store nyheter eller snakker dere bare svada? :)

Hadde et forslag om at hvis jeg ble stemt fram til å være moderator, så skulle jeg banne Toman innen 2010. Jeg skrev til og med en episk tråd om det, og lagde en propagandaplakat, men alt ble slettet innen urimelig kort tid, til og med før jeg og Toman fikk satt igang en skikkelig debatt. Jeg tok backup av alt though, så skal nok modifisere førsteinnlegget til noe litt mer politisk korrekt, og lage en ny tråd senere (når moderatorene har lagt seg, kniz)

 

Slettet? :o

 

Kan noen sende meg førsteposten? Alt ttk skriver er genialt.

Kan sende deg førsteutkastet som ble slettet;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...