Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg antar det betyr at du er uenig?
Ja. Enkelte irrasjonaliteter kan ikke løses ved å snu det andre kinnet til. Man går tom for kinn etterhvert.

Ja det skal jeg være enig i, verden ville ikke vært perfekt, men bedre. :)

@Lakus: Men da ville det ikke vært alle. Også er det ikke snakk om å vende det andre kinn til i bokstavelig betydning, men mer noe som innbefatter en total endring av menneskers holdning og kanskje også deres natur. Det er en grunn til at det aldri kommer til å bli virkelighet.

Lenke til kommentar

Håper på å få sett Brüno i morgen!

Også syns jeg jo det er litt rart at man vil banne enkelte medlemmer her, da det ser ut til å fungere fint at de skal være her når man kan snakke dritt om dem ba deres rygg og ha det morsomt på deres bekostning!

Lenke til kommentar
Rider of Reason som moderator sier bare jeg. Eller Eplefe for den saks skyld. Fornuftige begge to :whistle:
Ntaw, jeg tar til meg komplimentet. Vet ikke om jeg ville orket moderatorvervet, da. Hva hvis jeg plutselig blir nazimod from hell og lar makten gå til hodet på meg? :|

(Okei, jeg tror ikke egentlig at det vil skje. Jeg tror nok jeg ville takket ja og tatt meg i nakkeskinnet for å forhindre et worst case scenario).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...