Vaine Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Flytta for meg selv, fikk omsider internett etter over en mnd uten. Står til folkens? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg antar det betyr at du er uenig? Edit: Velkommen tilbake Vaine. Vi (i alle fall jeg) har savnet deg. Endret 28. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Og hvis alle bare hadde vendt det andre kinnet til ville verden vært et mye bedre sted, men det vil nok aldri bli virkelighet.HAHA. Wow. Det var nok en grunn til at Jesus ble lemlestet på et kors, midt i ørkenen. Endret 28. juli 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg antar det betyr at du er uenig?Ja. Enkelte irrasjonaliteter kan ikke løses ved å snu det andre kinnet til. Man går tom for kinn etterhvert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Om alle skulle vendt det ene kinnet til ville en eler annen gluping funnet ut at siden alle andre ikke gjør noe kan han gjøre hva han vil. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Flytta for meg selv, fikk omsider internett etter over en mnd uten. Står til folkens? En måned uten nett, det er tungt! Wb! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg antar det betyr at du er uenig?Ja. Enkelte irrasjonaliteter kan ikke løses ved å snu det andre kinnet til. Man går tom for kinn etterhvert. Ja det skal jeg være enig i, verden ville ikke vært perfekt, men bedre. @Lakus: Men da ville det ikke vært alle. Også er det ikke snakk om å vende det andre kinn til i bokstavelig betydning, men mer noe som innbefatter en total endring av menneskers holdning og kanskje også deres natur. Det er en grunn til at det aldri kommer til å bli virkelighet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg gidder ikke lese alle sidene deres, hvem blir moderatormand? Ikke denne Toman, håper jeg, da er vi plutselig på diskusjon.no-nivå med moderatorer. 8D Endret 28. juli 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har diskusjon.no dårlige moderatorer? Det er ikke et "de har da vel ikke det?" spørsmål, heller et "har de virkelig det?"-spørsmål. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Rider of Reason som moderator sier bare jeg. Eller Eplefe for den saks skyld. Fornuftige begge to Endret 28. juli 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Eller hva med han derre.. hva var det han het? Mokko? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har diskusjon.no dårlige moderatorer? Det er ikke et "de har da vel ikke det?" spørsmål, heller et "har de virkelig det?"-spørsmål. En fullblods nazist, bl.a. Strålende valg. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Den tråden røk fort, teletubbiekid. Men jeg fikk meg en god latter In other news... Jeg skal se Brüno i kveld, noen som har sett den? Endret 28. juli 2009 av Joananas Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jammen... jammen... det er dårlig gjort :_: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Håper på å få sett Brüno i morgen! Også syns jeg jo det er litt rart at man vil banne enkelte medlemmer her, da det ser ut til å fungere fint at de skal være her når man kan snakke dritt om dem ba deres rygg og ha det morsomt på deres bekostning! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Problemet med den løsningen er at da kan jeg jo ikke bli moderator:3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg har latterkrampe... Jeg sitter å ler av nyhetene om terror angrep... Er ikke min skyld kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Rider of Reason som moderator sier bare jeg. Eller Eplefe for den saks skyld. Fornuftige begge to Ntaw, jeg tar til meg komplimentet. Vet ikke om jeg ville orket moderatorvervet, da. Hva hvis jeg plutselig blir nazimod from hell og lar makten gå til hodet på meg? :|(Okei, jeg tror ikke egentlig at det vil skje. Jeg tror nok jeg ville takket ja og tatt meg i nakkeskinnet for å forhindre et worst case scenario). Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Den tråden røk fort, teletubbiekid. Men jeg fikk meg en god latter In other news... Jeg skal se Brüno i kveld, noen som har sett den? Bruno eier hardt! Veldig morsom Tråden til ttk? Hvor er den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå