Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke liker å bli uthengt selv hvorfor gjør du det da med andre?

Nå har jeg faktisk ikke hengt ut Toman. Jeg syns bare at hvis TTK ville gjøre det så kan han gjerne gjøre det for min del.

Ah beklager liten feilformulering det der, spørsmålet burde kanskje heller rettes til teletubbiekid da, men poenget står uansett. Det er aldri bra å drive med uthengning av enkeltpersoner uansett grunn, og spesiellt ikke når den personen ikke er tilstede og kan forsvare seg selv.

 

For å sitere den gyldne regel. "Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg." :)

 

Jeg vil bli voldtatt av en superdeilig jente. Da har jeg altså rett til å voldta en superdeilig jente? :w00t:

Lenke til kommentar

Haha, men hvilken garanti har du for at en superdeilig jente som voldtar deg og ikke den psykotiske broren hennes som har aids? ;)

 

Jeg kan lukte et personangrep. Frekkhet iaffal >:U

 

Anyways, jeg ser ikke hva som er galt med politikken min. Å gå løs på enkeltpersoner er da vanlig i andre lands politiske systemer, det er da tross alt valgkamp det er snakk om her.

 

Jeg har ingenting å si hvis Toman selv velger å stille til valg som moderator, og henger ut meg på diverse måter for å få flere stemmer selv. Det er politikk det.

Fordi alle andre gjør det er det ingen grunn til at du også skal gjøre det. Som jeg ble spurt for lenge siden, "Hvis alle andre druknet seg i havet, ville du da også gjøre det?" Det er lov og tenke nytt. Det er jo et konstatert faktum at dagens politiske system er feil på så mange måter. Da burde ikke vi gå hen og gjøre de samme feilene.

 

Og hvi Toman hadde drevet med uthengning av deg så ville nok han neppe blitt moderator.

 

Liker ikke denne uthengingen egentlig...

 

Jeg er heller ikke den som liker å kaste stein på enkeltpersoner, men når disse enkeltpersonene ikke klarer å lese sine egne innlegg og få et lite perspektiv over ting, da fortjener de å få litt murstein i trynet.

Hvis du ikke liker det han skriver kan du si det til ham på en høflig og sivelisert måte istedet for å drive med personangrep, det løser aldri problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...