Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke du får ha et annet abonnement på telefonen enn det det kommer med. Selv om du betaler mndprisen.

Som jeg sa: Når man ber Telenor om å åpne operatørsperren kan du ha akkurat hvilket abonnement du vil på telefonen.

Lenke til kommentar
Tror ikke du får ha et annet abonnement på telefonen enn det det kommer med. Selv om du betaler mndprisen.

Som jeg sa: Når man ber Telenor om å åpne operatørsperren kan du ha akkurat hvilket abonnement du vil på telefonen.

Men åpner de operatørsperren så lenge du har kjøpt telefonen med ett spesifikt abonnement?

Lenke til kommentar
Jeg skal på toppen av Galdhøpiggen og sykle Norge på langs snart. I am the iron man!

Og jeg som trodde at du var kul.. :(

Topper av galdhøpiggen er kult. Norge på langs med sykkel er enda kulere.

Noe sier meg at iharal3 ikke selger masseødleggelsesvåpen.

Det stemmer.

Noe sier meg at iharal3 ikke er et geni.

Det stemmer ikke.

Hei iharal3 vil du bli venn med meg?

Nå som vi er venner kan jeg kalle deg Tony? Og låne porchen din? Og låne drakten din?

Du kan få dele seng med meg :)

Alt annet er dessverre reservert Laland.

Lenke til kommentar
Errrr, jo. Om man skal tro de hodene som selv har gjort dette på iPod1.no forumet så koster det niks og nada å be Telenor åpne telefonens operatørlås om man har opprettet et abonnement når man kjøpte telefonen.

Vel, noen telefoner som feks. iPhone har en tidligere omtalt avbrudds avgift som du må betale om du bryter bindingen.

Lenke til kommentar
Når en kjøper seg ut av et abonnement så følger muligheten for å låse opp telefonen med gratis. Tror ikke man kan låse den opp med mindre bindingstiden er over eller en har kjøpt seg ut av abonnementet.

Kjøper du en telefon med kontantkort er du nødt til å betale for å få åpnet operatørlåsen (600kr). Om du derimot kjøper en telefon med et medfølgende abonnement kan du bare ringe kundeservice hos Telenor og få utlevert opplåsningskoden gratis. Om du ønsker å bryte selve abonnementet, noe som er noe annet enn å åpne telefonen for andre leverandører, stemmer det på en prikk at man må betale, men det er ikke det man ønsker om man bruker "min" metode. Da ønske rman bare å åpne for andre leverandører på telefonen.

Lenke til kommentar

Åh, det er slik å forstå? Kanskje Telenor skal få noen av mine surt opptjenede kroner i måneden en liten stund da..

Edit: tar jeg veldig feil hvis "papp er gøy" uttalt med Stavanger-dialekt blir veldig likt en fargerik fuggel for oss A4 bokmål-personer?

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke være 110% sikker på dette, men jeg er iallefall 100%, basert på folks erfaringer både på diskusjon.no og på ipod1.no forumet. For å bli 110% sikker igjen skal jeg ringe Telenor i morgen.

No need to call. Fant det på Telenor sine sider.

Har du inngått en tolv måneders avtale i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, får du koden uten kostnad selv om avtaleperioden ikke er utgått.

http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...8-000000000000}

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...