Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hmmm en advokat? en smart bilselger? En lege som siterer norskbøker for å få deg i koma slik at dem kan opperere?? Endret 5. februar 2009 av E87 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe nei. Svare er nok en som deler ut mange blodprøver Ja jeg vet de er jævlig dårlige, men faen, klokken er snart 3 give me some slack Like før jeg begynner å skrive fjorttis lizzom 1337 keerface... Nesumar Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den var litt festlig. Jeg dro på smilebåndet. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ka faen? Få noe vanskelig slik som min da. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmmmmmmmmm okei Give me a sec, så skal jeg finne en giganøtt.....tykje ta, dein bi stor ;o Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) "bi"? Merker du er nordlending. Hadde en nordlandsk jente jeg møtte på nettet som kom hit i en uke og bodde hos meg. Huff for en jente Endret 5. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Here you go! Hva er det som er større enn Gud, værre en djevelen, de fattige har det, de rike ønsker seg det og spiser du det så dør du? Bring it on! Nesumar Edit: Riot: Eg e jo fra Lofoten Selvfølgelig bi man nordlending då Å ang. jenten her så e di ikkje så gale de, bare du finn di rette Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Where does the threeleged horse live? The unstable Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 her er en nøtt dere kan bryne dere på!!!! God natt btw!!! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Here you go! Hva er det som er større enn Gud, værre en djevelen, de fattige har det, de rike ønsker seg det og spiser du det så dør du? Bring it on! Nesumar Edit: Riot: Eg e jo fra Lofoten Selvfølgelig bi man nordlending då Å ang. jenten her så e di ikkje så gale de, bare du finn di rette INGENTING! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Pokker da! KoffeinKanin tok den med engang. Tro om han hinter noe med Koffein... Kanskje det hjelper, hvem vet. Jaja, da legger jeg gåtinga på hylla, å lar dere komme med noe nå. Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Here you go! Hva er det som er større enn Gud, værre en djevelen, de fattige har det, de rike ønsker seg det og spiser du det så dør du? Bring it on! Nesumar Edit: Riot: Eg e jo fra Lofoten Selvfølgelig bi man nordlending då Å ang. jenten her så e di ikkje så gale de, bare du finn di rette Ingenting! PS: Nei hun jenten var fra Bodø. FYSJ! Pussa aldri tenna, dusjet bare 1 gang innen de 6 dagene. Huff, nei. Og den musa luktet dø DØD! Ja, dø død faktisk. Nei glad jeg fant på en unnskyldning. xD Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Here you go! Eg e jo fra Lofoten Selvfølgelig bi man nordlending då Å ang. jenten her så e di ikkje så gale de, bare du finn di rette Det har du heilt rett i. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har jeg fått bilde nå?? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Åhfyfaen, Luke bare "NOOOOOOO, NOOOO" etter Vader sa "I'm your father". Det var jo MYE verre enn Vaders "NOOOO" i episode 3. Ahhh jeg rofler. Ja det har du. Kan noen forklare hvorfor vi har capslock når vi har shift? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Where does the threeleged horse live? The unstable Den er bare morsom om den sies på Steinar-engelsk. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmmmm.... høres ut som du har vært på den gale siden av Nord-Norge da, du får komme deg ut av Bodøslummen å inn der de ordentlige er. Her jeg bor dusjer de alle minst en gang om dagen, går i minst mulig klær og er lette på sjekkern Håper du hadde det koselig med den musa btw, hørtes ut som et prakteksemplar. Nesumar Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kan noen forklare hvorfor vi har capslock når vi har shift? For å spare energi Endret 5. februar 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå