Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, da fikk jeg herjet litt i TF 2 også. Funnet en god dansk server som ikke er overkjørt av pro-spillere (enda i hvertfall).

Ble MVP som Medic på Granary 3 ganger etter hverandre, og etter teamscramble hadde jeg 37 poeng mer enn nestemann på laget. Ahh, it's good to be back.

 

Det jeg egentlig skulle skrive var at jeg skulle legge meg - så 3 Sopranosepisoder i går, satser på å gjøre det samme i dag.

 

God aften, godtfolk!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
:p Nå er jeg hjemme fra Liseberg etter 12 timer cer :lol: Det var knallgøy! Håper alle andre har hatt en fin dag hjemme i Norge :D. I morra kommer jeg hjem til sørlandet. Det var litt kjedelig å reise hjemmefra dagen etter jeg kjøpte Halo 3 og Unharted, men i morra kommer jeg hjem og så skal jeg gjøre de ferdig før ferien er over. God natg folkens
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ble ingen tur med Color Line i år. Så da blir det bare Oslo-tur for å besøke Jonas og Lars. :)

Hyggelig tanke det,men jeg er like ved Color Line. Den kjørte forbi oss ista her i Kragerø. Utrolig fint her, vi melka kyr her ista før vi badet. Eneste som jeg kan klage på er gjødselet noeb gårder ved siden av..

Lenke til kommentar

God kveld i forumstua. Har akkurat kommet fra den beste helga på en evighet. Deltok på et slektstreff i helga, og vi var vel rundt 100 personer (bare den ene siden av slekta) med stort og smått. Og i kunne ikke fått bedre vær om vi så ønsket. 26 grader i skyggen og klar sol hele helga fra torsdag til i dag bidrar godt til å forbedre en ellers fantastisk helg. Var utrolig hyggelig å snakke med slektninger man ikke har sett på aldri så lenge.

 

Så hvordan står det så til her?

 

Edit:@backstabber: Tror nesten jeg også må skaffe meg slike briler, hvis de virker da vel og merke. Lucid dreaming er utrolig givende de få gangene jeg får det til, så hvis jeg kan få flere ved hjelp av de brillene er de absolutt verdt ett kjøp. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Når er det du skal nedover, HCG? :)

 

Føler på meg at jeg vil få en Lucid Dream i natt, har lest og lest og gjort reality check's hele dagen, så jeg er veldig fokusert på det nå, selv om det bare er dag 2 av opplæringsprogrammet. Har drømmedagbok og penn ved siden av sengen, ble vekket av broren min rett fra en drøm i dag/går så jeg husket den ganske bra og skrev ned. Det eneste som bekymrer meg er at når jeg en gang får en LD kommer jeg til å bli altfor overentusiastisk og våkne med en gang..

Lenke til kommentar

Liker ikke de små rakkerene jeg heller. Da jeg fant rundt 20 små dyr hengende i tak og på vegger og flygende rundt på rommet mitt for noen dager siden, la jeg meg heller i kjellestuen og spilte PS3 halve natta. Om du, sånn som meg, synes det er veldig-veldig-veldig ekkelt å ta disse krypene med papir eller noe og spyøe dem ned i do, så kan jeg anbefale støvsugeren på det varmeste.

 

EDIT: Tok en titt på hvor mange poster de enkelte hadde i denne tråden, og Gormers har 1337. :o

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...