Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Var det ikke du som skulle være oppe hele natta?

 

EDIT: Nå har jeg sittet og lest meg opp på Lucid Dreaming, virker rimelig fett. Har lastet ned et program som skal lære meg å få LD på 1-2 uker.

 

Skal prøve det ut når jeg kommer hjem :) Men jeg så at noen fikk det til ved hjelp av "dry spells" hva er det?

 

Det skjønte ikke jeg heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva Dead Space angår føler jeg meg akkurat nå som verdens største idiot.

 

Man kan jo oppgradere tingene sine med power nodes, og jeg syns de har vært så vanskelige å få tak i. Men nå fant jeg ut at de ligger i visse skap, og nå er jeg jo over halvveis i spillet. facepalm.jpg!

Lenke til kommentar
Problemstilling: Jeg skal flytte og er ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere my shit.

 

My Shit:

- Surroundsystemet

- Xbox 360

- Playstation 3

- HTPC

 

Løsning 1:
Sette det på rommet mitt.

Skjul
Fordeler:

Jeg har styr på alt

Rommet ser utrolig nerdete ut med spass store høyttalere i det

 

Ulemper:

Rommet er egentlig for lite til å ha et såpass stort anlegg i seg

Overkill mtp volum i et så lite rom

Løsning 2:
Sette det kjellerstua.

Skjul
Fordeler:

Det passer bedre inn her

Flere kan få bruk for det samtidig når man ser på film osv

Igjen så er det plass til flere i kjellerstua så nytteverdien stiger

 

Ulemper:

Andre kan begynne å styre med innstillinger og leke med konsoller

Jeg får evt. ikke spilt om noen andre sitter i kjellerstua

 

Så da blir spørsmålet om jeg skal la risikoen for at småsøsken kan styre på konsollene mine gå opp i opp med at det tross alt er mer "vennlig" å ha det i kjellerstua. Å se på film med kompiser på mitt lille rom blir liksom ikke det samme som å ligge i en sofa og se på film :p

 

Kjøp "my shit" x2 :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg spiller på normal, og som Gormers påpeker så følger ikke helt vanskelighetsgraden på - det vil si, jeg burde jo ha jobbet litt i motbakke men det går ganske så greit - og med tanke på alle de tusen creditene jeg kunne ha brukt på noe annet som i steden gikk til power nodes så sier det meg at det er relativ plankekjøring.

Ikke ser jeg helt behovet for å oppgradere luft og den kinesisen heller, for spillet vil jo aldri kreve at du har oppgradert de tingene.

 

Dessuten syns jeg ikke våpnene er verdt penga. det vil si, det er utrolig kule våpen i dette spillet, men jeg bruker egentlig bare to - Plasmakutteren og den assault rifla, så bruker jeg saga av og til for laughs.

Lenke til kommentar

Funnet en morsom måte å få tak i billige spill på, uten at det går utover noen.

 

Var for en stund siden på gamezone å kjøpte en spillpakke med Gears 2, Brothers in Arms og FarCry 2 til 499,- Men siden jeg hadde Gears 2 fra før ble jeg jo veldig usikker på om det var verdt det. Fikk tips fra Gamezonekisen om å gå bort på platekompaniet å si noe ala "Jeg fikk dette i bursdagsgave, men hadde det fra før, så lurer på om jeg kan bytte det? De jeg fikk det hos sa det var kjøpt her." Siden spillet var forseglet gikk det helt fint, og jeg kunne da bytte det mot Fable 2 på Platekompaniet, og attpåtil fikk jeg en tilgodelapp på 100 kroner :p

 

Derfor skal jeg dra på Gamezone imorgen som har Gears 2 til 199, deretter stikker jeg bort på Platekompaniet å bytter det mot Prototype for et mellomlegg på 79 kroner.

 

I'm bad! B) Heldigvis taper ikke Platekompaniet noe heller, da de selger spillene videre.

Endret av djing0
Lenke til kommentar
Funnet en morsom måte å få tak i billige spill på, uten at det går utover noen.

 

Var for en stund siden på gamezone å kjøpte en spillpakke med Gears 2, Brothers in Arms og FarCry 2 til 499,- Men siden jeg hadde Gears 2 fra før ble jeg jo veldig usikker på om det var verdt det. Fikk tips fra Gamezonekisen om å gå bort på platekompaniet å si noe ala "Jeg fikk dette i bursdagsgave, men hadde det fra før, så lurer på om jeg kan bytte det? De jeg fikk det hos sa det var kjøpt her." Siden spillet var forseglet gikk det helt fint, og jeg kunne da bytte det mot Fable 2 på Platekompaniet, og attpåtil fikk jeg en tilgodelapp på 100 kroner :p

 

Derfor skal jeg dra på Gamezone imorgen som har Gears 2 til 199, deretter stikker jeg bort på Platekompaniet å bytter det mot Prototype for et mellomlegg på 79 kroner.

 

I'm bad! B) Heldigvis taper ikke Platekompaniet noe heller, da de selger spillene videre.

Lurer på hvor lenge du kan dra den der før de finner ut at du scammer dem. :)
Lenke til kommentar
Nå er Benny hjemme fra en 4 dager lang fjelltur, og han skal ALDRI opp på fjellet igjen. :)

 

Hva har skjedd siden jeg dro? Noe viktig?

 

 

De har funnet ut at svineinfluensaen ikke klarer å leve over tregrensa, så de oppforderer folk til å være høyere enn den.

Lenke til kommentar
Funnet en morsom måte å få tak i billige spill på, uten at det går utover noen.

 

Var for en stund siden på gamezone å kjøpte en spillpakke med Gears 2, Brothers in Arms og FarCry 2 til 499,- Men siden jeg hadde Gears 2 fra før ble jeg jo veldig usikker på om det var verdt det. Fikk tips fra Gamezonekisen om å gå bort på platekompaniet å si noe ala "Jeg fikk dette i bursdagsgave, men hadde det fra før, så lurer på om jeg kan bytte det? De jeg fikk det hos sa det var kjøpt her." Siden spillet var forseglet gikk det helt fint, og jeg kunne da bytte det mot Fable 2 på Platekompaniet, og attpåtil fikk jeg en tilgodelapp på 100 kroner :p

 

Derfor skal jeg dra på Gamezone imorgen som har Gears 2 til 199, deretter stikker jeg bort på Platekompaniet å bytter det mot Prototype for et mellomlegg på 79 kroner.

 

I'm bad! B) Heldigvis taper ikke Platekompaniet noe heller, da de selger spillene videre.

Lurer på hvor lenge du kan dra den der før de finner ut at du scammer dem. :)

Begynner allerede å haunte samvittigheten og drømmene mine :whistle: så tror ikke det varer særlig lenge. Lurer på om det er bedre å dra den på Elkjøp, som ALLTID har behandla meg som dritt :hmm:

 

BENNY: Michael Jackson har våknet opp.

Endret av djing0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...