Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

God morgen folkens. Eller, god formiddag ihvertfall.

Presterte å miste bankkortet mitt på byen i går.. Noen som vet hvilke restriksjoner som gjelder for å bruke ungdomskort i utlandet?

Mener du Visa electron? For i så fall er det så mange som ingen.

 

Yep. Visa Electron - sort kort med et grønt fingeravtrykk på. Superb, da slipper jeg å stresse med å ha bare cash når jeg skal til Wacken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laster ned Fuel-demoen nå jeg. Spiller Dead Space så lenge. Overraskende bra spill, jeg merker jeg begynner å få litt mer positiv holdning til EA om dagen. De har kanskje ræva løsninger på piratkopieringsproblemet men du verden vet hvordan de skal lage spill med gjennomført kvalitet.

 

http://open.spotify.com/track/2z6eQHJDAglFwzDJNsoDcH

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Blir nesten irritert over mirrors egde nå. Klarte siste delen av chapter 5 etter minst 20 forsøk på siste hoppet :angry:
Newb :p Mirrors Edge er virkelig ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Time trial og speed runs er dritvanskelig.. men det er jo sånn det skal være.

uansett hvor mye e prøver greier e bare og få 2 stjerner :p

Lenke til kommentar

Problemstilling: Jeg skal flytte og er ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere my shit.

 

My Shit:

- Surroundsystemet

- Xbox 360

- Playstation 3

- HTPC

 

Løsning 1:
Sette det på rommet mitt.

Skjul
Fordeler:

Jeg har styr på alt

Rommet ser utrolig nerdete ut med spass store høyttalere i det

 

Ulemper:

Rommet er egentlig for lite til å ha et såpass stort anlegg i seg

Overkill mtp volum i et så lite rom

Løsning 2:
Sette det kjellerstua.

Skjul
Fordeler:

Det passer bedre inn her

Flere kan få bruk for det samtidig når man ser på film osv

Igjen så er det plass til flere i kjellerstua så nytteverdien stiger

 

Ulemper:

Andre kan begynne å styre med innstillinger og leke med konsoller

Jeg får evt. ikke spilt om noen andre sitter i kjellerstua

 

Så da blir spørsmålet om jeg skal la risikoen for at småsøsken kan styre på konsollene mine gå opp i opp med at det tross alt er mer "vennlig" å ha det i kjellerstua. Å se på film med kompiser på mitt lille rom blir liksom ikke det samme som å ligge i en sofa og se på film :p

Lenke til kommentar
Var det ikke du som skulle være oppe hele natta?

 

EDIT: Nå har jeg sittet og lest meg opp på Lucid Dreaming, virker rimelig fett. Har lastet ned et program som skal lære meg å få LD på 1-2 uker.

 

Skal prøve det ut når jeg kommer hjem :) Men jeg så at noen fikk det til ved hjelp av "dry spells" hva er det?

 

@Lakus Ha det på rommet.

Lenke til kommentar
Blir nesten irritert over mirrors egde nå. Klarte siste delen av chapter 5 etter minst 20 forsøk på siste hoppet :angry:
Newb :p Mirrors Edge er virkelig ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Time trial og speed runs er dritvanskelig.. men det er jo sånn det skal være.

uansett hvor mye e prøver greier e bare og få 2 stjerner :p

Var en fyr her, han med ananas avatar, som har klart å få alle stjernene på minst alle ikke-dlc baner O_O.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...