Gal_ape Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 God morgen folkens. Eller, god formiddag ihvertfall. Presterte å miste bankkortet mitt på byen i går.. Noen som vet hvilke restriksjoner som gjelder for å bruke ungdomskort i utlandet? Mener du Visa electron? For i så fall er det så mange som ingen. Yep. Visa Electron - sort kort med et grønt fingeravtrykk på. Superb, da slipper jeg å stresse med å ha bare cash når jeg skal til Wacken. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 http://open.spotify.com/track/1pk9nKldyY9wLCoLqC5rtt - Wut? Uansett, god morgen folkens! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 God morgen. http://open.spotify.com/track/1YzMsfhYuVhHyVjsS8I0qZ Skal spille litt Fuel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Laster ned Fuel-demoen nå jeg. Spiller Dead Space så lenge. Overraskende bra spill, jeg merker jeg begynner å få litt mer positiv holdning til EA om dagen. De har kanskje ræva løsninger på piratkopieringsproblemet men du verden vet hvordan de skal lage spill med gjennomført kvalitet. http://open.spotify.com/track/2z6eQHJDAglFwzDJNsoDcH Endret 26. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Å være sjæsjuk suuger.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Minner meg på at jeg burde spille gjennom Dead Space. :| Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hehe. Jeg holdt på å ryke på en smell i går, kom til et sted hvor det ble overraskende vanskelig og jeg har et halvt lass med andre spill jeg også burde gå igjennom så det var like før det havnet i "spilles sikkert senere" haugen. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Blir nesten irritert over mirrors egde nå. Klarte siste delen av chapter 5 etter minst 20 forsøk på siste hoppet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Minner meg på at jeg burde spille gjennom Dead Space. :| Yes you should. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Da var jeg også våken gitt. Det er ikke lett å stå opp når man ikke har noen mobil som vekkerklokke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hellå, folkens. Nå er jeg hjemme og har besøk av broren min, kona hans, datteren hans og svigerforeldrene sine som bor i Stryn. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 så du er den minste i familien? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Blir nesten irritert over mirrors egde nå. Klarte siste delen av chapter 5 etter minst 20 forsøk på siste hoppet Newb Mirrors Edge er virkelig ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Time trial og speed runs er dritvanskelig.. men det er jo sånn det skal være. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Dette er første posten jeg poster ifra Windows 7 og Mozilla Firefox. så du er den minste i familien? Jepp. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Blir nesten irritert over mirrors egde nå. Klarte siste delen av chapter 5 etter minst 20 forsøk på siste hoppet Newb Mirrors Edge er virkelig ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Time trial og speed runs er dritvanskelig.. men det er jo sånn det skal være. uansett hvor mye e prøver greier e bare og få 2 stjerner Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Problemstilling: Jeg skal flytte og er ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere my shit. My Shit: - Surroundsystemet - Xbox 360 - Playstation 3 - HTPC Løsning 1: Sette det på rommet mitt. Skjul Fordeler: Jeg har styr på alt Rommet ser utrolig nerdete ut med spass store høyttalere i det Ulemper: Rommet er egentlig for lite til å ha et såpass stort anlegg i seg Overkill mtp volum i et så lite rom Løsning 2: Sette det kjellerstua. Skjul Fordeler: Det passer bedre inn her Flere kan få bruk for det samtidig når man ser på film osv Igjen så er det plass til flere i kjellerstua så nytteverdien stiger Ulemper: Andre kan begynne å styre med innstillinger og leke med konsoller Jeg får evt. ikke spilt om noen andre sitter i kjellerstua Så da blir spørsmålet om jeg skal la risikoen for at småsøsken kan styre på konsollene mine gå opp i opp med at det tross alt er mer "vennlig" å ha det i kjellerstua. Å se på film med kompiser på mitt lille rom blir liksom ikke det samme som å ligge i en sofa og se på film Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Å settje det på rommet: 2 fordelar 2 ulempar = 0 Å settje det i kjellerstova: 3 fordelar 2 ulempar = 1 Derfor burde du settje det i kjellerstova. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Var det ikke du som skulle være oppe hele natta? EDIT: Nå har jeg sittet og lest meg opp på Lucid Dreaming, virker rimelig fett. Har lastet ned et program som skal lære meg å få LD på 1-2 uker. Skal prøve det ut når jeg kommer hjem Men jeg så at noen fikk det til ved hjelp av "dry spells" hva er det? @Lakus Ha det på rommet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Blir nesten irritert over mirrors egde nå. Klarte siste delen av chapter 5 etter minst 20 forsøk på siste hoppet Newb Mirrors Edge er virkelig ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Time trial og speed runs er dritvanskelig.. men det er jo sånn det skal være. uansett hvor mye e prøver greier e bare og få 2 stjerner Var en fyr her, han med ananas avatar, som har klart å få alle stjernene på minst alle ikke-dlc baner O_O. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 @Lakus Skaff deg sånn dvd-spiller hylle/skap med muligheter til hengelås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå