-ErlendA- Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Når det kommer til Windows så har man egentlig nødt til å ha Engelsk på grunn av at man alltid må fikse opp noe crap ved hjelp av G<3<3gle. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Noen som vet språkpakke til W7? Windows Update -> Optional Updates - > Norsk Språkpakke Og med det tror jeg at jeg tar kvelden. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Noen som vet språkpakke til W7? Vet ikke om det er dette du leter etter, men... >>>>>> - <<<<<< EDIT: Eller hør på kællen over meg. Endret 26. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Irriterer meg veldig at "Apple Software Update" havner over "Windows Update" når jeg skrive "update" i søkefeltet til Win7. Kommer neppe til å få bruk for Safari eller MobileMe kontrollpanelet med det første. ..men, jeg får legge meg nå. Greit nok med fri imorra, men trenger ikke snu døgnet på hue fordet ^^ Endret 26. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Optional Updates? Can not find. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg mener at de har finere klær på jack & jones og blend en de har på cubus. Et annet pluss er at man slipper situasjoner hvor du kommer på skolen og 3 andre personer har samme gensre som deg (vet ikkemed dere men jeg synes ikke det er noe kult). Det betyr ikke at jeg noen gang i mitt liv har kjøpt en bokse/genser til 1000 kr eller i den pris klasse. Jeg kjøper faktisk heller sjelden klærtil full pris. Men jeg handler selvsagt også på cubus og andre butikker, men det skal vere sakt at jeg liker ca. 5% av alt som er i en blend butikk. Guess what, jeg fant 2 relativt kule gensere på kubus til 70/genser. Uuu.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kubus? Aldri hørt om. Tror jeg skal handle på Cubus, på mandag, gitt. Da legger jeg meg etter å ha installert Windows 7. Natta. B) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Var det ikke du som skulle være oppe hele natta? EDIT: Nå har jeg sittet og lest meg opp på Lucid Dreaming, virker rimelig fett. Har lastet ned et program som skal lære meg å få LD på 1-2 uker. Endret 26. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Goc morgen alle sammen . I dag skal i liseberg Jippppi Berg og dal baner er gøy gøy Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Heldig gris craxdm.. at vi derimot diskuterer klær og klesbutikker er litt mer.. misstenksomt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Crap, jeg har sovet så dårlig i natt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Gjett hvem som holder på med Windows 7 for første gang? B) Lars Monsen? Pft, Lars Monsen holder på med Windows 9 for tiden. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tull, Lars Monsen bruker Windows ME og liker det! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Var det ikke du som skulle være oppe hele natta? EDIT: Nå har jeg sittet og lest meg opp på Lucid Dreaming, virker rimelig fett. Har lastet ned et program som skal lære meg å få LD på 1-2 uker. Hadde en periode selv. Fikk det nok aldri til nei.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 EDIT: Nå har jeg sittet og lest meg opp på Lucid Dreaming, virker rimelig fett. Har lastet ned et program som skal lære meg å få LD på 1-2 uker. Link? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tull, Lars Monsen bruker Windows ME og liker det! Lars Monsen er sitt eget opreativsystem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har blitt alt for opphengt i at min neste post vil være min post nummer 1000. Akkurat som at jeg må tenke meg nøye om hvor jeg skriver den og hva jeg skriver! Forstyrrende. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 God morgen folkens. Eller, god formiddag ihvertfall. Presterte å miste bankkortet mitt på byen i går.. Noen som vet hvilke restriksjoner som gjelder for å bruke ungdomskort i utlandet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 God morgen folkens. Eller, god formiddag ihvertfall. Presterte å miste bankkortet mitt på byen i går.. Noen som vet hvilke restriksjoner som gjelder for å bruke ungdomskort i utlandet? Mener du Visa electron? For i så fall er det så mange som ingen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 EDIT: Nå har jeg sittet og lest meg opp på Lucid Dreaming, virker rimelig fett. Har lastet ned et program som skal lære meg å få LD på 1-2 uker. Link? Linkelink til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå