Mokko Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Voldtekt? Gjør ikke det sånn passelig vondt, da? Give me your MSN's and I'll show you by webcam. EDIT: Ogeh.. Snorre? Jeg tar det over meg som en trussel.. :unsure: Og det under meg. Endret 25. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg mener at de har finere klær på jack & jones og blend en de har på cubus. Et annet pluss er at man slipper situasjoner hvor du kommer på skolen og 3 andre personer har samme gensre som deg (vet ikkemed dere men jeg synes ikke det er noe kult). Det betyr ikke at jeg noen gang i mitt liv har kjøpt en bokse/genser til 1000 kr eller i den pris klasse. Jeg kjøper faktisk heller sjelden klærtil full pris. Men jeg handler selvsagt også på cubus og andre butikker, men det skal vere sakt at jeg liker ca. 5% av alt som er i en blend butikk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bungie lager iallefall ikke flere Halo-spill. De lager ikke flere Halo-spill til Xbox 360. Ikke post feilaktige nyheter. Edit: Denne er mer korrekt. Åssen vet du at den er mer korrekt enn den andre? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Lalands ord er lov, Shampoo. Visste du ikke det? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 @Villanden: Nei, kan ikke si det. Har ikke et slikt høytidelig ero-forhold til moderatorene som en del andre ser ut til å ha. Admins, derimot... Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Se opp til meg, dere B) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 @Villanden: Nei, kan ikke si det. Har ikke et slikt høytidelig ero-forhold til moderatorene som en del andre ser ut til å ha. Admins, derimot... Det er den grønne fargen som gjør det for meg. Rødt er ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Åssen vet du at den er mer korrekt enn den andre? Fordi den er mer nøyaktig. CVG, som begge artikler henviser til, sier dette: Speaking to CVG during a recent visit to London to show off Halo: ODST, Bungie senior designer Lars Bakken told us that the forthcoming Halo Reach will most likely be Bungie's last 360 Halo game. Sånn vet jeg at den er mer nøyaktig. :-) Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Backstabber: Fordi noen har mer stil enn andre ;-) Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Wow, det er faktisk liv her. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Gjett hvem som holder på med Windows 7 for første gang? B) oooooooooooooooookåå............. Hvilket fotballag heier dere på?? Manchester United og AaFK. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Feil tråd, gitt. Endret 26. juli 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Gjett hvem som holder på med Windows 7 for første gang? B) Lars Monsen? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Å heie på verdenskjente lag er for gammelt. og kun for fanboyz og queers. Leeds FTW! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Å heie på verdenskjente sporter er for gammelt. og kun for fanboyz og queers. Leddmarkering FTW! Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Nemlig. Jeg skal begynne med eggløp. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Noen som vet om språkpakke til W7? Endret 26. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå