Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HØR DENNE SANGEN PLX

 

http://open.spotify.com/track/2aRb93jAQtpApQSgADR95x

 

 

Beklager at jeg trippelposter, men lukter vi iharal3 her?

 

Natta. B)

Hva skjer med at 11 åringer legger seg kl 5 på natta?? Selv la jeg meg halv 12 og jeg er 16....soving er deilig ftw !!

 

Jeg skulle døgne. Noen som blir med på hele natta idag?

 

Jeg og Ehtram skal jo spille Mario Kart 64 sammen. :p

 

 

Jeg kan bli med. Skal tross alt ta nattbåten fra Kristiansand til Danmark på tirsdag så døgnrytmen min er jeg ikke redd for :p

Men da blir det nok til at jeg må ha noen jeg kan spille xbox sammen med ;)

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar
Tok en tidlig sykkeltur til biblioteket i dag oså, sånn at dere ikke savner meg. Men nå stenger de her:p Kommer tilbake på mandag.

 

Haha, genialt. Pugger bibliotekets åpningstider for å kunne skrive på et nerdeforum hele dagen. ^_^

 

Før mormor og morfar fikk bærbar gjorde jeg det samme :D

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Vel siden jeg ble sendt hjem fra jobb i dag grunnet diare. Så har jeg oppdatert litt i min fantastiske spilleliste på Spotify.

Resultatet låter vel for seg selv. Utover dette så tør jeg ikke spise så mye heller for det går jo bare litte granne så kommer det ut igjen :( Liker ikke å være syk!

En skummel Spotify link som absolutt ikke burde røres med mindre du har lyst til å bli sittende å høre på god musikk i dag!

Lenke til kommentar
Beklager at jeg trippelposter, men lukter vi iharal3 her?

 

Natta. B)

Hva skjer med at 11 åringer legger seg kl 5 på natta?? Selv la jeg meg halv 12 og jeg er 16....soving er deilig ftw !!

 

Jeg skulle døgne. Noen som blir med på hele natta idag?

 

Jeg og Ehtram skal jo spille Mario Kart 64 sammen. :p

 

Det skal jeg være med på når jeg kommer hjem fra Göteborg. Kjøpte gamepad i dag og skal slå dere ned i støvlan :p

Lenke til kommentar
Beklager at jeg trippelposter, men lukter vi iharal3 her?

 

Natta. B)

Hva skjer med at 11 åringer legger seg kl 5 på natta?? Selv la jeg meg halv 12 og jeg er 16....soving er deilig ftw !!

 

Jeg skulle døgne. Noen som blir med på hele natta idag?

 

Jeg og Ehtram skal jo spille Mario Kart 64 sammen. :p

 

Det skal jeg være med på når jeg kommer hjem fra Göteborg. Kjøpte gamepad i dag og skal slå dere ned i støvlan :p

 

Jeg kan når jeg kommer hjem fra byen i dag.

Hva med litt goldeneye da? Har utrolig nok aldri vært noe særlig mariokart fan P:

Lenke til kommentar

Jeg er en: "Dum ignorant tosk som ikke kan noe om den virkelige verden, og burde komme meg hjem for å vaske hjernen min så jeg kan bli kvitt det snusket som er oppe i der." Hyggelig å høre sånt fra folk. Jaja, jeg kan ikke noe for at han ikke får lov til å tanke avgifts fri bensin på personbiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...