Gal_ape Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har ikke lagt meg enda Var ute og filma n stuff meeeeeeeeeen orker ikke lete etter firewire kabelen akkurat nå. Natta ^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Err, hvor mye er klokka egentlig? Ti over halv 3, eller ti over halv 4? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 haha xD Jeg fappet ikke. At du burde hatt 10% warn nå? Jeg har 60% warn. Jeg får ikke sove. Jeg er her for deg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ti over halv 4. Hmm, tenkte det ja. Snodig... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg er her for deg. Finner det egentlig mer skremmende enn trøstende. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Beklager at jeg trippelposter, men lukter vi iharal3 her? Natta. B) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Rimelig lei av å være syk nå. Legevakt-tiems! Dundundun. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Beklager at jeg trippelposter, men lukter vi iharal3 her? Natta. B) Hva skjer med at 11 åringer legger seg kl 5 på natta?? Selv la jeg meg halv 12 og jeg er 16....soving er deilig ftw !! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) <_< Lite aktivitet denne fine lørdagen Uansett nå drar jeg fra hotellet her i Göteborg og skal ut i byen. Håper å få kjøpt noen 360 og noen pc spill på en gamestop i byen (eller noen andre butikker ). Vi snakkes senere alle sammen Endret 25. juli 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Heisann hoppsann forumfolk! Jeg er tilbake fra nordisk i seiling og det gikk overraskende dårlig (jeg var forberedt på å ikke akkurat å vinne, men de prestasjnene jeg viste var ganske mye under lavmål.) Uansett, det er deilig å være hjemme igjen, og nå tenker jeg at det er tid for litt gaming Edit: Broren min har fått lov til å bruke min pc mens jeg var borte, og nå er alle cookiene mine borte... Litt irriterende! Endret 25. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg la meg seks og stod opp elleve... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Forsto jeg det slik at du jobber nesteuke Laland? Da kommer jeg innom! Det medfører riktighet. Se etter ham med "Haakon" skilt, måtte ha dobbel A for å være internasjonal Hva skjer med at 11 åringer legger seg kl 5 på natta?? Selv la jeg meg halv 12 og jeg er 16....soving er deilig ftw !! Jeg la meg halv ett og sto opp nå. Liker man å sove så liker man å sove. :-) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Regnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregn regnregnregnregnregnregnregnregnSPiLLE SPILL HELE DAGEN FTWregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnr egnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnre gnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregnregn Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sol, arbeid hele dagen og eneste fridag på ti dager imorra. Leet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sånn, da fikk jeg lært faderen til å bruke msn og webkamera. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Beklager at jeg trippelposter, men lukter vi iharal3 her? Natta. B) Hva skjer med at 11 åringer legger seg kl 5 på natta?? Selv la jeg meg halv 12 og jeg er 16....soving er deilig ftw !! Jeg skulle døgne. Noen som blir med på hele natta idag? Jeg og Ehtram skal jo spille Mario Kart 64 sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå