psyched Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Voldsomt lite aktivitet her? Virker som Bill Gates har satt i gang en worldwide Windowskræsj med hackzingkunnskapene og superdatamaskinen sin. Bra det finnes Linux. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hva gjør man med bærbare? Srkrur opp dekselet på bunnen, skrur av varmelederne (kobberrørene) samt viften og bruker luft på boks til å blåse ut støvet. Eventuelt støvsuger om man er veeeeldig forsiktig. Dette anbefales selvsagt kun om man har stålkontroll, ikke er redd for å miste garantien/ikke har garanti og vet hva man driver med. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 jaja gamer folk. Nå sitter jeg her på hotell rommet og kjeder meg. Gratis nett. Er i göteborg og i morra skal vi i byen og på søndag i liseberg håper alle har det fint. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg skulle skjekke når blizzcon skulle finne sted siden jeg visste at det ikke var lenge til. Jeg dro på nettsiden derea og så at det var 21-22 august. Det jeg også så var at de hadde sin egen livestream og egen tv kanal. Begge deler var HD så jeg var jo sjele glad. Men de skulle faen meg ha 40 dollar for tv programmet og 30 dollar for live streemen. Jeg synes at blizzard sin melking går over alle støvleskaft! Månedsbetaling og ny extentionpack annen hvert år er jo en ting men betaling på live stream, fy faen! Melking? Blizzard? Måndedsbetaling er såklart en selfølge slik at utgifter og servere kan holdes oppe. Dyrt er det heller ikke. Har du ikke råd til hundre kroner i måneden er det din egen feil. Utvidelsepakker, der får du alltid det du betaler for og mer. Dyrt er det heller ikke. HD-Live stream, 180 kr? Dyrt? Neppe. Endret 24. juli 2009 av Genetics Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Og angående utvidelsepakker: Om noe er WoW-spillerene skuffet over hvor få pakker det har kommet. Det er forventet at MMO's kommer ut med en pakke minst annenhvert år. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hva gjør man med bærbare? Srkrur opp dekselet på bunnen, skrur av varmelederne (kobberrørene) samt viften og bruker luft på boks til å blåse ut støvet. Eventuelt støvsuger om man er veeeeldig forsiktig. Dette anbefales selvsagt kun om man har stålkontroll, ikke er redd for å miste garantien/ikke har garanti og vet hva man driver med. Og har støvsugeren metallmunnstykke burde den selvsagt ikke brukes. Har ødelagt et skjermkort med uforsiktig behandling, statisk elektrisitet før, veldig kjedelig. jaja gamer folk. Nå sitter jeg her på hotell rommet og kjeder meg. Gratis nett. Er i göteborg og i morra skal vi i byen og på søndag i liseberg håper alle har det fint. Er det en slags konsert der eller noe? Noen venner av meg hadde store problemer med å skaffe et hotellrom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg skulle skjekke når blizzcon skulle finne sted siden jeg visste at det ikke var lenge til. Jeg dro på nettsiden derea og så at det var 21-22 august. Det jeg også så var at de hadde sin egen livestream og egen tv kanal. Begge deler var HD så jeg var jo sjele glad. Men de skulle faen meg ha 40 dollar for tv programmet og 30 dollar for live streemen. Jeg synes at blizzard sin melking går over alle støvleskaft! Månedsbetaling og ny extentionpack annen hvert år er jo en ting men betaling på live stream, fy faen! Dewd.. Vet hvor mye det koster å holde et MMO spill med 13 mill brukere oppegående, pluss at de har veeldig mange annsatte. Og er du så grådig at du klager over 100kr/måneden er det din feil - Som Genetics sa. Å betale 180 kr for å si hd stream, som mest sannsynlig ikke vil slite, er det også din feil. Og Blizzard er LANGT ifra melkere! Endret 24. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Yay, ti timer lang arbeidsdag. Menmen.. det er slikt det blir spenn av! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skummelt deja vu i dag. Jeg skulle til å sykle over veien også så jeg en bil kjøre rett forbi, sekunder etter på ser jeg samme bil som dukker opp litt lengre bak fra løse lufta og jeg kjører rett igjen bak enden. Det var skummelt... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fikk ikke bestille CoD4 idag. Mamma sa jeg måtte vente til vi dro til Oslo. :-/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er det en slags konsert der eller noe? Noen venner av meg hadde store problemer med å skaffe et hotellrom. Det er jo en U2 konsert her om noen dager, men tror ikke alle er på det. Vi er to familier som reiser sammen, men det var sinnsykt vanskelig å få hotellrom, men vi fant et par på Quality Hotel 11 rett utenfor sentrum. Men skulle dog gjerne vært på konserten. Billettene gikk jo for 1K each :o Yay, ti timer lang arbeidsdag. Menmen.. det er slikt det blir spenn av! Sorry jeg ikke fikk tid til å komme innom i dag morges. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Sorry jeg ikke fikk tid til å komme innom i dag morges. Neida, går greit det. Jobber imorgen også. Faktisk fra onsdagen som var og til neste fredag jobber jeg hver dag, unntatt søndag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg vurderer å kidnappe Zealuu bort fra TV-en, dytte ham ned på sengen og TA KONTROLLEN HANS OG SPILLE SUPER SMASH. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Sorry jeg ikke fikk tid til å komme innom i dag morges. Neida, går greit det. Jobber imorgen også. Faktisk fra onsdagen som var og til neste fredag jobber jeg hver dag, unntatt søndag. vi skal hjem på mandag så kanskje da. Endret 24. juli 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vel, Craxdm, what's in it for me? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå