Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør man med bærbare?

Srkrur opp dekselet på bunnen, skrur av varmelederne (kobberrørene) samt viften og bruker luft på boks til å blåse ut støvet. Eventuelt støvsuger om man er veeeeldig forsiktig. Dette anbefales selvsagt kun om man har stålkontroll, ikke er redd for å miste garantien/ikke har garanti og vet hva man driver med. :)

Lenke til kommentar
Jeg skulle skjekke når blizzcon skulle finne sted siden jeg visste at det ikke var lenge til. Jeg dro på nettsiden derea og så at det var 21-22 august. Det jeg også så var at de hadde sin egen livestream og egen tv kanal. Begge deler var HD så jeg var jo sjele glad. Men de skulle faen meg ha 40 dollar for tv programmet og 30 dollar for live streemen. Jeg synes at blizzard sin melking går over alle støvleskaft! Månedsbetaling og ny extentionpack annen hvert år er jo en ting men betaling på live stream, fy faen!

 

Melking? Blizzard? Måndedsbetaling er såklart en selfølge slik at utgifter og servere kan holdes oppe. Dyrt er det heller ikke. Har du ikke råd til hundre kroner i måneden er det din egen feil. Utvidelsepakker, der får du alltid det du betaler for og mer. Dyrt er det heller ikke. HD-Live stream, 180 kr? Dyrt? Neppe.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Hva gjør man med bærbare?

Srkrur opp dekselet på bunnen, skrur av varmelederne (kobberrørene) samt viften og bruker luft på boks til å blåse ut støvet. Eventuelt støvsuger om man er veeeeldig forsiktig. Dette anbefales selvsagt kun om man har stålkontroll, ikke er redd for å miste garantien/ikke har garanti og vet hva man driver med. :)

 

Og har støvsugeren metallmunnstykke burde den selvsagt ikke brukes. Har ødelagt et skjermkort med uforsiktig behandling, statisk elektrisitet før, veldig kjedelig.

 

jaja gamer folk. Nå sitter jeg her på hotell rommet og kjeder meg. Gratis nett. Er i göteborg og i morra skal vi i byen og på søndag i liseberg :lol: håper alle har det fint. :p

 

Er det en slags konsert der eller noe? Noen venner av meg hadde store problemer med å skaffe et hotellrom.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg skulle skjekke når blizzcon skulle finne sted siden jeg visste at det ikke var lenge til. Jeg dro på nettsiden derea og så at det var 21-22 august. Det jeg også så var at de hadde sin egen livestream og egen tv kanal. Begge deler var HD så jeg var jo sjele glad. Men de skulle faen meg ha 40 dollar for tv programmet og 30 dollar for live streemen. Jeg synes at blizzard sin melking går over alle støvleskaft! Månedsbetaling og ny extentionpack annen hvert år er jo en ting men betaling på live stream, fy faen!

Dewd.. Vet hvor mye det koster å holde et MMO spill med 13 mill brukere oppegående, pluss at de har veeldig mange annsatte. Og er du så grådig at du klager over 100kr/måneden er det din feil - Som Genetics sa. Å betale 180 kr for å si hd stream, som mest sannsynlig ikke vil slite, er det også din feil.

 

Og Blizzard er LANGT ifra melkere!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Er det en slags konsert der eller noe? Noen venner av meg hadde store problemer med å skaffe et hotellrom.

 

Det er jo en U2 konsert her om noen dager, men tror ikke alle er på det. Vi er to familier som reiser sammen, men det var sinnsykt vanskelig å få hotellrom, men vi fant et par på Quality Hotel 11 rett utenfor sentrum. :p

Men skulle dog gjerne vært på konserten. :lol: Billettene gikk jo for 1K each :o

 

Yay, ti timer lang arbeidsdag. Menmen.. det er slikt det blir spenn av!

 

Sorry jeg ikke fikk tid til å komme innom i dag morges. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...