Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Er på LAN, jeg. Har vært siden i går kveld, slutter på søndag.

 

Er det sånn jalla 5pers LAN hjemme hos en kar eller the real thing? En kompis av meg skulle egentlig mekke jalla LAN men så drar han når jeg kommer hjem fra ferie. Har vert på hardcore shopping i dag, 1 bokse 2 gensere 1 shorts og 1 t-shorte :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis vi ikke tar med CS, hvilke FPS er best på LAN?

-COD4

-TF2

-HL2 DM (grav gun only)

-Halo (Blood Gulch, warthog roadkills only)

-Hidden: Source (awesome gratis mod til HL2, en usynlig dude som kan bounce som faen VS. swat team)

-Insurgency (også gratis HL2mod, denne er mer realistisk. som en blanding av AA og BF2)

-og L4D (obviously)

 

Vil også anbefale Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy. Duel og PowerDuel er sykt win.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Jeg skulle skjekke når blizzcon skulle finne sted siden jeg visste at det ikke var lenge til. Jeg dro på nettsiden derea og så at det var 21-22 august. Det jeg også så var at de hadde sin egen livestream og egen tv kanal. Begge deler var HD så jeg var jo sjele glad. Men de skulle faen meg ha 40 dollar for tv programmet og 30 dollar for live streemen. Jeg synes at blizzard sin melking går over alle støvleskaft! Månedsbetaling og ny extentionpack annen hvert år er jo en ting men betaling på live stream, fy faen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...