Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var selv beinhard black metal head for 1-2 år siden. Etter at jeg flytta har jeg begynt å virkelig NYTE nesten alle sjangre som er. Man får så utrolig mye mer ut av å ha en bred musikksmak, det er ihvertfall min mening.

Musikk =(som oftest)følelser, tanker, erfaringer, (joda, noen ganger bare rent bullshit) og refleksjoner rundt LIVET. Livet som vi alle lever, og kan være heldige for at vi har. Så hvis musikk = livet og musikk = kunst så blir livet = kunst.

Altså er musikk livet, og hvordan noen kan klare å si at de avskyr en type musikk, er som så fornekte noe ved seg selv.

 

Eller noe sånt :ph34r:

 

 

Jepp, samme her. Nå orker jeg ikke det tunge kjappe lenger, og setter innmari mye mer pris på litt lettere rock som Thulsa Doom, Wolfmother og The Sword for å nevne 3. Kan fortsatt høre på Gorgoroth og Satyricon, men jeg hører heller på litt lettere typer.

 

avskyr heller ingen type musiikk, men jeg styrer unna mye - uten at jeg noen gang klager på musikken som blir spilt, enten det er på fest, på bilradioen eller noe annet sted. For det første går det an å få nye impulser, for det andre har jeg fått nok dritt for musikken min og vet hvor kjipt det er.

 

God morgen folkens! her skinner sola og jeg bør klippe plenen. Men jeg satser heller på at det blir regnvær og spiller Dead Space mens jeg venter ^_^

Lenke til kommentar
Of Montreal med sangen Oslo in the Summertime blant annet. Den sangen er koselig egentlig.

 

Når vi snakker om Of Montreal, så:

Sentence of Sorts in Kongsvinger :D

http://open.spotify.com/track/6NzPmUTfoRZQlGT6E4sFF9

I spent the winter on the verge of a total breakdown

while living in norway

I felt the darkness of the black metal bands

but being such bum of a man I didn't burn down any old

churches

just slept way too much

just slept

Alltid morsomt med sanger om Norge sett med utenlandske øyne.

Lenke til kommentar
Det var jo du som sa at du aldri kunne kjøpe en PS3 og at en Xbox ikke blir kjøpt inn før nå. Du minner meg altså ikke helt om typen som sitter å spiller flere timer i strekk med statiske menyer og slikt. No offence om du er det. Greia er at den første eller de to første ukene har plasma en viss sjanse for innbrenning, men den gamle plasmaen vi har stående i stua har aldri fått noe innbrenning som ikke har forsvunnet etter noen få minutter med "rensing" (en kanal som bytter farger osv).

 

Supersent svar, Eplefe stjal PC-en i går.

 

Contrary to popular belief, så er jeg typen som sitter i timesvis og spiller, jeg har bare ikke skaffet meg en konsoll fra denne generasjonen - bortsett fra Wii - tidligere. Dette til tross for at jeg har tre konsoller fra forrige generasjon (DC, GC, Xbox). Det har forsåvidt vært planen å skaffe meg en 360 siden helt siden den var ny; jeg har nemlig tilbrakt mange fine stunder med den gamle, svart-grønne kolossen fra Microsoft, jeg har liksom bare aldri kommet så langt. Og med de fleste nye spill som har vært 360-eksklusive i en tid springende opp på PC etterhvert, så jeg har frem til nå hengt med i spillverdenen på det viset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...