Laland Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kom plutselig på at jeg skal på jobb klokken ti den dag imorgen, og jeg tror det kan vise seg fordelaktig for min karakter i lengden hvis jeg velger å legge meg nå. God natt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 God natt ja. Du får sove godt. Jeg burde legge meg jeg og, men tror kanskje jeg skal høre på en sang eller tre til før jeg vandrer de to meterne bort til sengen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Of Montreal med sangen Oslo in the Summertime blant annet. Den sangen er koselig egentlig. Den var litt artig faktisk. Jeg legger meg jeg og, jeg tror vi skal på danskebåten imorgen, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg legger meg jeg og, jeg tror vi skal på danskebåten imorgen, men er ikke helt sikker. Du får vinke. Som drugiS har sagt, man kan se Kragerø fra danskebåten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fikk litt assosiasjoner til "I can see Russia from my house" der. Ikke negativt ment selvfølgelig, men det utsagnet der er så latterlig at det får meg til å smile når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 var det ikke sånn fancy poller i denne tråden før? hvor det det blitt av dem? :U Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 De dukker opp når du minst venter det. God natt alle sammen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Of Montreal med sangen Oslo in the Summertime blant annet. Den sangen er koselig egentlig. Når vi snakker om Of Montreal, så: Sentence of Sorts in Kongsvinger http://open.spotify.com/track/6NzPmUTfoRZQlGT6E4sFF9 I spent the winter on the verge of a total breakdownwhile living in norway I felt the darkness of the black metal bands but being such bum of a man I didn't burn down any old churches just slept way too much just slept Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 De dukker opp når du minst venter det. trådstarter er ikke akkurat mest aktive medlemmet på forumet lenger da. kanskje det er på tide med en ny Siste Ordet...? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Det er vel mer moderatorene som styrer pollene, og ikke trådstarter. Så So1 kommer nok til å leve mye lenger. Endret 24. juli 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 ooooooh. trodde det var trådstarter som lagde pollene jeg. tsk tsk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Noen her som har spilt gjennom The Dig den senere tid? Jeg står fast! Fått satt sammen fossilene riktig, men mener å huske at man måtte få den canisteren inni der på en eller annen måte og det får jeg ikke til. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nå ser det faktisk ut som om vi må sove i telt i Arendal i helga. Alt er opptatt pga en eller annen jazzfestival:( Så imorgen blir det antageligvis direkte fra telt til bryllup, det er faktisk litt rått. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) God morgen. Jeg skal til en øy på Sørlandet, og blir uten Internett i 4-5 dager. Savn meg, vær så snill. Endret 24. juli 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skal savne deg jeg, Sigurd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå