sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 badboy ^^ Skal smiske. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 @ folka som spør hva jeg hører på: Rammstein, Kaizers Orchestra, Franz Ferdinand, The White Stripes, Linkin Park, Richard Hawley, Røyksopp, Green Day, Nick Cave, Espen Lind, Gorillaz og Japanske band/artister. Tror ikke jeg har glemt noen da. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Drittungen svarer ikke linkin park og green day er vel passe mainstream eller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 JEg hører på det meste på musikk som ingen bortsett fra "emofolk" hører på, bortsett fra at de ikke er emo i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jo, men de blir aldri spilt på Voice tv... Jeg liker forresten bare American Idiot albumet til Green Day og de to første albumene til Linkin Park, så jeg hører ikke på de så altfor ofte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Haha, American Idiot. :') Du er liiite spezcial daaah, Cloudemyx. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noe av det jeg sporadisk hører på: Skjul Aborted, Pakito, Opiate, Opeth, Dying Fetus, Frank Sinatra, Gorgoroth, Nargaroth, Taake, Dying Fetus, Cannibal Corpse, Nile, Lamb of God, Pantera, Brian Eno,Björk, Paperboys, N.W.A, Bob Marley, Satanic Warmaster, Behexen, Behemoth, Nirvana, Stone Temple Pilots, Immortal, Immortal Technique, Black Eyed Peas, Deicide, Metallica, CCR, Postgirobygget, Meshuggah, Headhunterz, Anaal Nathrak, Thine Eyes Bleed, Slipknot, Jurassic 5, Satyricon, Mayhem, Shining, Eminem, Windir, Jedi Mind Tricks, Dark Funeral, Portishead, Thulsa Doom, Trentemøller, Bjørn Eidsvåg, Coldplay, Shining, The Doors, Faithless, Amon Amarth, Dj Shadown, Massive Attack, Kent, Cock And Ball Torture, Troll, Kampfar, Benny Benassi, Paramore, Crystal Castles, Familjen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Haha, American Idiot. :')Du er liiite spezcial daaah, Cloudemyx. Jeg vet, helt unik er jeg. B) Nå i de siste månedene har jeg blitt helt gal etter musikk fra Japan. Jeg er inne i en ny fase i livet mitt tror jeg. Jeg glemte Kent... Hører på de også. Endret 23. juli 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Noe av det jeg sporadisk hører på: Skjul Aborted, Pakito, Opiate, Opeth, Dying Fetus, Frank Sinatra, Gorgoroth, Nargaroth, Taake, Dying Fetus, Cannibal Corpse, Nile, Lamb of God, Pantera, Brian Eno,Björk, Paperboys, N.W.A, Bob Marley, Satanic Warmaster, Behexen, Behemoth, Nirvana, Stone Temple Pilots, Immortal, Immortal Technique, Black Eyed Peas, Deicide, Metallica, CCR, Postgirobygget, Meshuggah, Headhunterz, Anaal Nathrak, Thine Eyes Bleed, Slipknot, Jurassic 5, Satyricon, Mayhem, Shining, Eminem, Windir, Jedi Mind Tricks, Dark Funeral, Portishead, Thulsa Doom, Trentemøller, Bjørn Eidsvåg, Coldplay, Shining, The Doors, Faithless, Amon Amarth, Dj Shadown, Massive Attack, Kent, Cock And Ball Torture, Troll, Kampfar, Benny Benassi, Paramore, Crystal Castles, Familjen I approve ur music taste. (Y) @HCG WTF????? Endret 23. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jo, men de blir aldri spilt på Voice tv... Jeg liker forresten bare American Idiot albumet til Green Day og de to første albumene til Linkin Park, så jeg hører ikke på de så altfor ofte. American Idiot, International Superhits, Warning og 21st Century Breakdown er herlige alle sammen. Kanskje litt over snittet Green Day-fan, men sånn er det nå. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Link til favorittlisten min på spotify (ps! den er work in progress): http://open.spotify.com/user/orresnei/play...z6MyT38LHFQiWjA Der har man en del av musikken jeg hører på. Ikke alt, men en del. Skjønt, den blir oppdatert med nye sanger ganske jevnlig. Endret 23. juli 2009 av Snorre Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 21st Century Breakdown var en skuffelse Hører ikke på Green Day lengre men når jeg hørte den tilfeldig vis ble jeg skuffet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg var også litt satt ut med opera-rocken jeg fikk inntrykket av med en gang, men platen har vokst på meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 God natt iharal3. Jeg har bare hørt den 21st century breakdown sangen og den skuffet meg veldig, så jeg har ikke giddet å høre på hele albumet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Kansje det er som med den nye plata til Deathstars? (elendig navn men awsome band). Det første jeg tenkte var oh hell no men etter og ha hørt den 2 ganger ble den bedre og bedre Endret 23. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Link til favorittlisten min på spotify (ps! den er work in progress):http://open.spotify.com/user/orresnei/play...z6MyT38LHFQiWjA Der har man en del av musikken jeg hører på. Ikke alt, men en del. Skjønt, den blir oppdatert med nye sanger ganske jevnlig. Jøss, jeg er vanligvis ganske sær i musikksmaken min, men den listen la seg godt inn som bakgrunnsmusikk! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja jeg får ikke sett den, for jeg har dessverre ikke Spotify... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 http://spotify.mikromann.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå