Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det jeg sporadisk hører på:

Skjul
Aborted, Pakito, Opiate, Opeth, Dying Fetus, Frank Sinatra, Gorgoroth, Nargaroth, Taake, Dying Fetus, Cannibal Corpse, Nile, Lamb of God, Pantera, Brian Eno,

Björk, Paperboys, N.W.A, Bob Marley, Satanic Warmaster, Behexen, Behemoth, Nirvana, Stone Temple Pilots, Immortal, Immortal Technique, Black Eyed Peas, Deicide, Metallica, CCR, Postgirobygget, Meshuggah, Headhunterz, Anaal Nathrak, Thine Eyes Bleed, Slipknot, Jurassic 5, Satyricon, Mayhem, Shining, Eminem, Windir, Jedi Mind Tricks, Dark Funeral, Portishead, Thulsa Doom, Trentemøller, Bjørn Eidsvåg, Coldplay, Shining, The Doors, Faithless, Amon Amarth, Dj Shadown, Massive Attack, Kent, Cock And Ball Torture, Troll, Kampfar, Benny Benassi, Paramore, Crystal Castles, Familjen

Lenke til kommentar
Haha, American Idiot. :')

Du er liiite spezcial daaah, Cloudemyx.

Jeg vet, helt unik er jeg. B)

Nå i de siste månedene har jeg blitt helt gal etter musikk fra Japan. Jeg er inne i en ny fase i livet mitt tror jeg.

 

Jeg glemte Kent... Hører på de også.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Noe av det jeg sporadisk hører på:

Skjul
Aborted, Pakito, Opiate, Opeth, Dying Fetus, Frank Sinatra, Gorgoroth, Nargaroth, Taake, Dying Fetus, Cannibal Corpse, Nile, Lamb of God, Pantera, Brian Eno,

Björk, Paperboys, N.W.A, Bob Marley, Satanic Warmaster, Behexen, Behemoth, Nirvana, Stone Temple Pilots, Immortal, Immortal Technique, Black Eyed Peas, Deicide, Metallica, CCR, Postgirobygget, Meshuggah, Headhunterz, Anaal Nathrak, Thine Eyes Bleed, Slipknot, Jurassic 5, Satyricon, Mayhem, Shining, Eminem, Windir, Jedi Mind Tricks, Dark Funeral, Portishead, Thulsa Doom, Trentemøller, Bjørn Eidsvåg, Coldplay, Shining, The Doors, Faithless, Amon Amarth, Dj Shadown, Massive Attack, Kent, Cock And Ball Torture, Troll, Kampfar, Benny Benassi, Paramore, Crystal Castles, Familjen

I approve ur music taste. (Y)

@HCG WTF?????

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Jo, men de blir aldri spilt på Voice tv... Jeg liker forresten bare American Idiot albumet til Green Day og de to første albumene til Linkin Park, så jeg hører ikke på de så altfor ofte.

American Idiot, International Superhits, Warning og 21st Century Breakdown er herlige alle sammen. Kanskje litt over snittet Green Day-fan, men sånn er det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...