Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel.

For det første bor søstera mi fortsatt her hjemme, det gjør også kjæresten. Han har en kjøter av ei bikkje. Den bikkja har gnidd seg i noe møkk som sannsynligvis er hestemøkk, så nå lukter det utover hele huset nesten. I tillegg har mamma ei vond tann og en av våre hunder klarte å velte noe som stod i vinduskarmen. I morgen skal jeg til en avtale som hun må kjøre meg til og da fikk jeg også høre det. Hu er faen meg sur for alt og lar det gå utover alle. BYTT LIV MED MEG NOEN! PLZ!

Lenke til kommentar

Se det fra hennes side. Hun har sikkert aldri tid til seg selv. Hun har to unger som begge bor hjemme, den ene har til og med kjæresten boende. For det andre har kjæresten en gneldrene bikkje som ødelegger hele huset. I tillegg som du sier har hun en vond tann og enda en hund som har greid å velte noe, der kommer du inn å med din avtale om hun kan kjøre deg et sted, noe som hun sikkert ikke engang kan tenke på. Vis litt respekt for din mor. Du kan kanskje prøve å gjøre hverdagen hennes enklere. :huh:

Lenke til kommentar

Skjermbildet ble sidelengs av at katten la seg på tastaturet^^?

Prøv å se om du har noe som heter nvidia control panel på pcen. Enten via "kontrollpanel", eller ved å høyreklikke på skrivebordet og få opp skjerminnstillinger og finne det derfra.

Så kan du velge noe som heter rotate display logisk nok. Men det er ikke sikkert du har dette på pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...